Agentiile romanesti au adus in ultimii ani premii internationale din fel de fel de metale dintre cele mai pretioase. Au pus creativitatea romaneasca pe harta lumii. Insa, la nivel local, work-ului creativ i-a lipsit lumina reflectoarelor. Asa ca Premiile FIBRA, festivalul organizat de IQads si sustinut de IAA, UAPR, ADC*RO si de Ministerul Culturii, reaminteste brandurilor si agentiilor de virtutea ce nu trebuie sa lipseasca din personalitatea lor: curajul in creativitate.
In acest context, KISS FM porneste microfonul si sustine Premiile FIBRA din postura de partener pentru ca necesitatea creativitatii sa se auda in toate radiourile, ajungand de la primul om de marketing, la cel din urma consumator. KISS FM devine astfel radioul oficial al festivalului de creativitate romanesc ce va avea loc intre 3 si 6 mai.
„Festivalul FIBRA este norocos sa aiba sustinerea unui post de radio precum Kiss FM. Recunoasterea importantei creativitatii este deviza Premiilor FIBRA, astfel ca sustinerea venita din partea KISS FM nu poate decat sa ne bucure atat pe noi, ca organizatori, cat si intreaga industrie care beneficiaza astfel de un sustinator activ al curajului in creativitate”, a spus Marius Cristea (Managing Director, IQads si SMARK)
Despre Premiile FIBRA
Creativitatea este esenta comunicarii, iar curajul este fibra creativitatii. Premiem acest curaj in cadrul Premiilor FIBRA. De aceea, el se regaseste si in formatul festivalului: criterii de jurizare, premii, taxe de inscriere foarte accesibile, companii sustinatoare ale industriei, premiu pentru cel mai curajos client.
Premiile FIBRA sunt organizate de IQads si sustinute de IAA, UAPR si ADC*RO si Ministerul Culturii.