Serialele ironizeaza reclamele, reclamele parodiaza cartile si tot asa, circuitul reciclarii in popcultura este complet.
Dupa 7 sezoane, Parks and Recreation urmeaza calea fireasca a serialelor si se pregateste de sfarsit. Si, ca toate lucrurile care nu mai au nimic de pierdut, show-ul isi foloseste ultimele episoade in experimente ilare. Cum ar fi viitorul recent 2017, in care se petrece actiunea acestui sezon, si o serie de reclame posibile la companii ca Verizon, Chipotle and Exxon.
Wamapoke Tribe se foloseste de spiritul lupilor ca sa aduca oamenii in cazino:
Nick Offerman nu are nevoie de nimic, nici mare de clienti:
Iar Paunch Burger, aceasta intruchipare colectiva a McDonald's, Burger King & co, le explica oamenilor ca fructele si legumele nu mai exista:
Si daca tot am ajuns (iar) la mancare, Snickers si BBDO, New York, au scos o serie de printuri de V Day in care fac misto de romanele de dragoste. Acum, cercul parodiei este complet. Asa cum nu a spus Warhol, dar ar fi putut: I think everybody should make fun of everybody.