[Teatrele si promovarea lor] Odeon dupa 100+ ani de spectacole

[Teatrele si promovarea lor] Odeon dupa 100+ ani de spectacole
Cover photo: bucuresteni.ro

La bulivar, birjar!

Imi imaginez ca in minunatul Bucuresti interbelic, fraza asta era pe buzele tuturor. Calea Victoriei era principala zona de promenada, iar Teatrul Odeon una dintre principalele atractii. Multe nu s-au schimbat de atunci, spectacolele se inmultesc in fiecare an si salile continua sa fie pline. Cel putin in majoritatea timpului.

Ca sa aflam cum isi atrage astazi Teatrul Odeon publicul, am vorbit cu doamna Tamara Susoi (Consultant artistic, Teatrul Odeon) despre principalele canale de promovare pe care le folosesc, echipa care se ocupa de partea de comunicare, crearea afiselor, targetarea mesajelor si secretul pentru a avea sali de spectacole pline.

Principalele canale de comunicare

Ne axam in principal pe comunicarea prin email, pentru programul saptamanal si newslettere, dar dialogam cu spectatorii nostri si pe Facebook si Twitter. Si avem si cativa parteneri media care ne sprijina.


Echipa

Suntem o echipa formata din trei persoane, parte din departamentul Secretariatului Literar. Directoarea Teatrului Odeon, Dorina Lazar, este si ea direct implicata si stabileste strategiile cele mai potrivite pentru a pastra legatura cu spectatorii teatrului impreuna cu secretariatul literar.

Afise

Lucram de mai multi ani cu acelasi grafician, care se ocupa de crearea materialelor publicitare. Suntem foarte incantati de aceasta colaborare si am avut parte de nenumarate surprize placute din partea lui in ce priveste creativitatea afiselor.


Mai mult, tocmai am fost selectati pentru a participa intr-un proiect international, organizat de Fixed Theatre din Praga, care promoveaza afisele de teatru si va organiza anul viitor o expozitie in acest sens.


Target

Incercam sa pastram o legatura directa si cat mai buna cu publicul nostru, fara a avea neaparat o distributie pe targeturi. Desi daca proiectul este mai special, incercam sa o facem diferentiat. Ne intereseaza in egala masura fidelizarea publicului dobandit cat si atragerea de noi categorii de public.

Line-up

Avem in general in distributia spectacolelor atat actori noi, mai tineri, cat si actori experimentati si cu renume. Astfel ca nu prea ne-am confruntat cu problema promovarii unui spectacol cu nume necunoscute.


Asocierea cu festivaluri de teatru

Pana acum ne-am asociat doar cu Festivalul National de Teatru care aduce, intr-adevar, un plus de vizibilitate.

Buget

Este dificila o estimare exacta. Consta in tiparituri: afise, flyere, pliante si caiete de program.

Reteta succesului pentru o sala plina

Credem ca reteta sta in oferta noastra, deoarece ne dorim sa oferim numai spectacole si evenimente de calitate publicului nostru. Mai mult, suntem un teatru cu o traditie veche si cu o trupa valoroasa si probabil ca si acest lucru ne ajuta sa avem salile pline.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related