
Alina Mohorea
Articole scrise de acest autor


Ana Achimescu (pastel): Promotia nu mai comunica doar un pret si un beneficiu catre consumator, ci si vocea de brand

Alexandru Gradisteanu si Dan Dragan (Armada): Experientele de viata de dinainte de publicitate ne-au unit mai repede decat muncitul impreuna

Picanterii din viata triunghiului amoros de la Leo Burnett Group: Bianca Dumitrascu, Razvan Ghilencea si Alex Buta

Oana Cuzino: Este de inteles dorinta fireasca a omenilor de a interactiona direct, de a asocia imaginea de la televizor cu cea reala

Andreea Grosanu (Wave Division): Este destul de greu sa definesti un trend in consumer engagement datorita schimbarii permanente a perceptiei consumatorilor

Andrei Munteanu si Victor Oprisan (Lowe&Partners): Ni se intampla destul de des sa se mire colegii ca inca mai avem ce sa vorbim dupa 6 ani

Andreia Dinu (Fieldstar): Rata de participare la campanii de loterie scade de la an la an si este direct proportionala cu valoarea premiilor

Maria Nagy si Alexandru Micu (Lowe & Partners): A fost dragoste la primul brief si apoi cu fiecare brief in parte

Florina Alexandru si Sorana Somesan (Geometry Global): Injuram hard core, suntem maestre la capitolul asta, si dupa aia facem treaba frumos

Vlad Grigore (QB Promotion): In urmatoarea perioada, focusul marilor jucatori din piata va fi pe o comunicare "one-to-one" cu shopper-ul

Raluca Samoila (Geometry Global): Nu cred ca mecanicile dicteaza eficienta, ci adecvarea lor la profilul shopperului

Aura Sorescu-Alboiu si Laurentiu Dumbrava (Geometry Global): De fiecare data radem isteric dupa 12 noaptea. Radem cu lacrimi, dupa care lucram cu spor

Ruxandra Matache si Elena Negrescu (Friends/TBWA): Ne stim cam de 9-10 ani, cand ne-am dat reciproc "swipe right" la Grey Worldwide

Lorand Balint Boti (Leo Burnett Group), in calitate de Director de Marketing al Federatiei Romane de Handbal: Visul nostru este ca fiecare roman sa fie mandru de handbalul romanesc

Tiberiu Coman si Roxana Cozaru (Friends/TBWA): Suntem oficial impreuna de vreo 342 de zile, 16 ore si 52 minute. Sau ceva de genul, n-am fost foarte atenti la asta

Oana Paun (Impact HUB): Am ales sa ne pozitionam intr-o zona a business-urilor care vad responsabilitatea in afaceri mai presus de castigul imediat

Iutta la inceput de an: In 2015 vom pune accent pe extinderea internationala si pe multiplicarea punctelor de distributie
