Fiind facut in mai multe valuri, AdMarket Research permite o comparatie pe anumite subiecte din cele urmarite de studiu.
ATL in anii 2008, 2013 si 2014.
In ceea ce priveste activitatile pe care clientii le considera cele mai importante in marcomm, creatia si strategia s-au aflat in top inca din 2008 (77,3%) si au ramas pe primele pozitii si in 2013 (61,74% pentru creatie si 55,56% pentru strategie) si in 2014 (59,65% pentru strategie si 56,10% pentru creatie).
In 2013 si 2014, pe locul 3 s-a aflat comunicarea digital (40,41% in 2013 si 41,99% in 2014).
In topul agentiilor cu care clientii au lucrat in 2013 se numara BV McCann Erickson (17,3%), Leo Burnett&Target (16,5%) si Publicis (15%). In 2008, primul loc era ocupat de Ogilvy (11,3%), urmat de Leo Burnett (9,7%) si McCann Erickson (8.5%).