[Festivaluri] Catrinel Burghelea: Cand soseste la poarta un curier cu o diploma sau un premiu, intreaga agentie e cuprinsa de un val de entuziasm si mandrie

[Festivaluri] Catrinel Burghelea: Cand soseste la poarta un curier cu o diploma sau un premiu, intreaga agentie e cuprinsa de un val de entuziasm si mandrie

Pentru Image PR, spune Catrinel Burghelea (Account Director), festivalurile reprezinta o recunoastere in plus care motiveaza oamenii. Totodata, ii ajuta pe acestia sa inteleaga valoarea fiecarui element care intra in realizarea unei campanii.

Festivaluri relevante 

Exista tot mai multe competitii de comunicare si uneori este greu sa le diferentiezi si sa alegi la care sa participi si la care nu. Pentru noi, la IMAGE, au fost intotdeauna importante calitatea organizatorului si a juriului, dar si procesul de jurizare: criteriile, pasii, cerintele.

Preferam competitiile organizate de asociatii profesionale sau publicatii de prestigiu in domeniul nostru precum IPRA (IPRA Golden World Awards), LACP – Liga Americana a Profesionistilor in Comunicare (organizeaza mai multe competitii), Communication Director (European Excellence Awards), The Holmes Report (SABRE Awards).  

Luam in calcul si competitii pe arii de comunicare specifice, cum ar fi digitalul, dar si competitii organizate de alte bresle care ne recunosc munca, precum cele in domeniul resurselor umane pentru campanii de comunicare interna sau de employer branding

Festivalurile sunt o competitie intre campanii, idei, rezultate si este important sa fie o lupta reala care sa faca onoare agentiei si clientului care se inscriu.

Participari in ultimul an

 In ultimul an, am primit recunoastere pentru urmatoarele campanii:·        

  • Bratara ne uneste, campanie integrata de brand communication pentru brand-ul Dero din portofoliul Unilever – Bronz la Effie Awards, Bronz la Stevie Awards·    

  • Play To Win, campanie de comunicare interna pentru Coca-Cola HBC – Platina la Magellan Awards, Bronz la Stevie Awards, nominalizare la IPRA Golden World Awards·        
  • Destination: Management, campanie de promovare a brand-ului de angajator Coca-Cola HBC Romania – Argint si Bronz la Spotlight Awards pentru infograficul interactiv, respectiv pentru aplicatia de Facebook realizate in cadrul campaniei, nominalizare la Sabre Awards·      

  • Inchisoarea si Fii model pentru viata ta, doua campanii dezvoltate de Divizia noastra de Healthcare Communication pentru Asociatia Pacientilor cu Afectiuni Autoimune – finaliste la IPRA Golden World Awards, nominalizare la Sabre Awards pentru Inchisoarea·    

  • Inovatie pe linie, eveniment organizat pentru Sistemul Coca-Cola in Romania – Bronz la Stevie Awards  

Motive

- Feedback-ul. Atunci cand ai o campanie in care crezi si care a generat rezultate, este interesant sa vezi care este perspectiva unui juriu de profesionisti asupra campaniei tale, cum se claseaza printre campanii din intreaga lume, realizate de companii de prestigiu in domeniul nostru. 

- Motivarea. Chiar si atunci cand stii ca un program de comunicare a avut succes, cand a atins obiectivele, cand a primit laude din partea clientului, atunci cand soseste la poarta agentiei un curier cu o diploma sau un premiu, intreaga agentie e cuprinsa de un val de entuziasm si mandrie greu de descris.

Este o recunoastere in plus, valoroasa atunci cand vorbim despre o competitie prestigioasa, care motiveaza oamenii, ii face sa isi aprecieze mai mult munca, sa inteleaga valoarea strategiei si a creativitatii, sa investeasca mai mult in fundamentarea strategica a campaniilor, in concepte si idei creative, in solutii eficiente, in masurare si evaluare. Iar toate acestea sunt esentiale in meseria noastra.  

- Recunoasterea pentru client. Sunt clienti care isi doresc recunoastere pentru campaniile pe care le deruleaza si pentru care premiile devin un bun argument in dovedirea valorii functiunii de comunicare dintr-o campanie. Iar atunci cand clientul este curajos, deschis la idei si solutii noi, cand investeste acolo unde trebuie, atunci cand trebuie, merita sa primeasca aceasta recunoastere. 

Efecte

Conform Top PR Romania 2014 realizat de Revista Biz, mai mult de un sfert dintre agentiile incluse in top nu au participat la competitii de profil sau nu au castigat premii in ultimul an.

Rezultatul spune multe despre importanta participarii la festivaluri si a premiilor obtinute: ele sunt valoroase, pot servi drept criteriu de evaluare a unei agentii si cu siguranta ajuta in new business, fiind un aspect la care unii dintre clienti sunt atenti.

Totodata, este important sa vedem dincolo de un premiu sau altul: pe de o parte in business-ul nostru iti dovedesti valoarea in primul rand atingand obiective si realizand campanii memorabile, chiar daca acestea nu obtin premii; pe de alta parte exista tipuri de campanii sau de conturi pe care cu greu le poti inscrie la o competitie de comunicare, cum ar fi anumite campanii de comunicare de criza sau de public affairs.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related