Pentru clienti: mic studiu despre brief-urile creative

Pentru clienti: mic studiu despre brief-urile creative

- Brief-ul inseamna sa ai un scop clar.
- Brief-urile nu sunt catuse, sunt punctele din care porneste intriga.
- Brief-ul trebuie sa-i inspire pe oamenii insarcinati cu rezolvarea problemei.
- Brief-ul trebuie sa fie flexibil, permanent in schimbare.
- Brief-ul trebuie sa fie scurt si sa descrie intentii + obiective.
- Brief-urile sunt prea descriptive sau vorbesc pe langa subiect.
- Eu nu cred in brief-uri, ci in relatii.

Agentia americana Bassett & Partners a pus problema briefului mai multor oameni creativi care sa detalieze modul in care abordeaza un brief, cum il percep si unde considera ca ar fi loc de mai bine. Totul s-a concretizat intr-un scurtmetraj educativ, pe numele lui Briefly. Lucrurile de mai sus le-au spus in aceasta serie de interviuri urmatorii: John C. Jay (Presedinte, GX si Partener, Wieden + Kennedy), Maira Kalman (Ilustrator), Yves Behar (CEO, fuseproject), Frank Gehry (Fondator, Gehry Partners), David Rockwell (CEO, Rockwell Group) si John Boiler (CEO, 72andSunny).

Sa-i si ascultam.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related