IMAGE PR si Universitatea din Bucuresti lanseaza campania aniversara "De 150 de ani, valorile predau valoare. Aici, la Universitatea din Bucuresti", anunta un comunicat venit din partea agentiei. Parteneriatul dintre agentia de PR si Universitate se deruleaza in perioada mai-iulie si consta in oferirea pro-bono din partea IMAGE PR a serviciilor de consultanta in comunicare strategica, relatii cu media si liderii de opinie si comunicare online, pentru promovarea actiunilor ce marcheaza 150 de ani de la infiintarea Universitatii. Printre aceste actiuni aniversare se numara Festivalul de Cultura al Universitatii din Bucuresti, o expozitie de fotografie in pasajul de la Universitate, lansarea albumului aniversar Universitatea din Bucuresti sau ceremonia de aniversare a 150 de ani de la infiintarea Universitatii din Bucuresti.
Universitatea din Bucuresti sarbatoreste 150 de ani printr-o campanie creata de IMAGE PR
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: