Primele Grand Prix-uri la Cannes Lions 2014: Creative Effectiveness, Direct, PR, Promo & Activation

Primele Grand Prix-uri la Cannes Lions 2014: Creative Effectiveness, Direct, PR, Promo & Activation

In cadrul unei ceremonii care a avut loc la Palais des Festivals, azi au fost anuntati castigatorii categoriilor Promo & Activation, Creative Effectiveness, Direct, PR de la Cannes Lions 2014.

Campania “Sorry, I spent it on myself”, creata de Adam & Eve DDB London pentru Harvey Nichols a castigat Grand Prix-ul la categoria Promo & Activation, prezidata de Susan Credle (Chief Creative Officer, Leo Burnett, GLOBAL). 

La Promo & Activation, McCann Erickson Bucharest si MRM Worldwide Romania au luat un Bronze Lion pentru campania "Bucharest, not Budapest", creata pentru ROM. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related