Coca-Cola Romania a demarat o noua campanie de comunicare, #MiscareaInseamnaFercire, ca parte dintr-un program global al brandului de lupta impotriva obezitatii. Compania a anuntat ca e decisa sa-si intensifice eforturile de promovare a miscarii, in demersul sau de implicare activa in lupta impotriva obezitatii si in gasirea unor solutii adecvate de promovare a unui stil de viata activ si echilibrat in randul tuturor consumatorilor sai, arata un comunicat emis de McCann PR.
Spotul campaniei este creat de agentia David din Brazilia.
Printre demersurile anuntate de Coca-Cola ca fiind parte din initiativa impotriva obezitatii se numara oferirea unei game diversificate de bauturi, inclusiv bauturi cu un continut redus de calorii sau fara calorii; furnizarea de informatii transparente despre continutul nutritional, inclusiv numarul de calorii, pe etichetele tuturor ambalajelor; incurajarea miscarii prin sustinerea unor programe de promovare a activitatii fizice, in fiecare tara in care compania activeaza; aplicarea unor principii de marketing responsabil pentru produsele comercializate, fara publicitate adresata copiilor sub 12 ani.