Cum ar reactiona 5 agentii romanesti daca ar gestiona contul US Airways in social media

Cum ar reactiona 5 agentii romanesti daca ar gestiona contul US Airways in social media

O fotografie obscena publicata din greseala pe contul de Twitter al companiei US Airways a facut inconjurul publicatiilor de media si al Twitterului, unde utilizatorii s-au amuzat taxand eroarea, as it happens in situatiile astea. Tweetul ofensator a fost sters o ora mai tarziu (dupa ce a fost retweetuit de peste 600 de ori) si a fost urmat de un mesaj de scuze in care compania anunta ca investigheaza cum a fost posibila intamplarea.

Fotografia despre care vorbim e o metafora la adresa conditiei nesigure a omului in lume, o reactie in acelasi timp violenta si plina de poezie a unei fiinte rapuse de dragostea neimpartasita, un indemn la o viata traita din plin si la imbratisarea necunoscutului. O metafora pe care sefii vostri n-ar trebui s-o vada pe ecranele laptopurilor de serviciu. Varianta cenzurata este aici, dar daca lucrati in social media trebuie sa va dati seama de magnitudinea intamplarii si sa vedeti varianta originala.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Horia Rudan
acum 10 ani
"Sorry if we ruined your day with that ugly picture. Next time well do our best to use a better looking model to pose in our prints. But that's just what happens when you cut costs in order to make the flying experience cheeper. "


Branded


Related