Florin Calinescu sustine soferitele in cadrul campaniei "Sa ne iubim in trafic"

Florin Calinescu sustine soferitele in cadrul campaniei "Sa ne iubim in trafic"

Scoala DallesGo cu sprijinul GMP PR, Sindicatului National al Agentilor de Politie din Romania, Insidio Media, Stilultau.ro si BRONEC organizeaza in preajma sarbatorii de 8 martie campania "Sa ne iubim in trafic". Campania se va desfasura in zilele de 5, 6 si 7 martie, propunandu-si sa imbunatateasca relatiile dintre participantii la trafic si sa le descreteasca fruntile celor suparati pe stilul de condus al femeilor, arata un comunicat trimis de DallesGo.

La baza campaniei se afla o preconceptie pe care multi barbati o au - femeile nu stiu sa conduca  - si un fapt real – in traficul bucurestean, femeile sunt claxonate si agresate cu gesturi si cuvinte obscene in mod constant. Intr-o incercare de a imbunatati situatia, femeile de la volan vor primi pancarte cu mesaje pozitive precum „Zambeste”, „Nimeni nu-i perfect”, „Azi e ziua mea”, pe care le pot arata soferilor drept raspuns la reactiile lor violente din trafic. Voluntari si politisti vor distribui in intersectia de la Piata Unirii 1000 de astfel de pancarte in cele trei zile ale campaniei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related