Cum au profitat brandurile de Jocurile Olimpice de la Soci pentru a se promova

Cum au profitat brandurile de Jocurile Olimpice de la Soci pentru a se promova
Sursa foto: zastavki.com

O analiza realizata de The Bridge GolinHarris arata ca, in timp ce sustinatorii LGBT au boicotat campaniile de promovare ale brandurilor care au sponsorizat Jocurile Olimpice de la Soci, brandurile neasociate prin sponsorship cu Jocurile Olimpice au profitat de orice subiect de discutie legat de Soci pentru a comunica cu fanii prin intermediul retelelor sociale, aplicand tactici de Real Time Marketing.

Sustinatorii drepturilor omului s-au revoltat impotriva companiilor care au sponsorizat Jocurile Olimpice de la Soci, ignorand implicarile legillor din Rusia cu privire la LGBT. Protestatarii s-au manifestat atat de vocal in social media impotriva acestor branduri incat unele si-au incetat campaniile de comunicare pe subiectul Olimpiadei de la Soci in social media. Google si Amnesty International au avut luari de pozitie foarte clare contra legilor ruse, creand discutii si admiratie in randul sustinatorilor drepturilor omului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related