Genunchi puternici, calatorii gratuite

Genunchi puternici, calatorii gratuite

Trei cuvinte sunt indeajuns ca sa ne faca sa simtim un fior pe spate: dimineata la metrou. Toata lumea e grabita si totusi toti par sa mearga foarte incet. Nu ai nicio sansa sa iesi din turma, trebuie pur si simplu sa urmezi multimea amortita. Manati de aceasta transhumanta urbana de la o statie de metrou la alta, ajungem atat de comozi incat am prefera oricand scarile rulante in favoare celor normale. Uneori le folosim chiar si atunci cand mergem la sala, ca sa ajungem, nu-i asa, mai repede.

Volkswagen a incercat mai demult sa schimbe acest obicei, profitand de latura ludica ascunsa in fiecare dintre noi, instaland clape de pian pe scarile de acces la metrou.

Dupa initiativa lansata de Volkswagen, o alta activare de acest gen are loc in Moscova, pentru promovarea Jocurilor Olimpice de iarna de la Sochi din 2014. In statiile de metrou au fost instalate aparate care le ofera oamenilor un bilet in schimbul a 30 de genuflexiuni.

Avand in vedere ca obezitatea este tot mai prezenta la noi in tara si ca romanii nu acorda prea multa importanta sportului (confirma un studiu GfK), poate nu ar fi complet inutile cateva aparate si in Bucuresti. Ar functiona cel putin cand ne uitam portofelul acasa sau cand ne lasam tot maruntul la automatul cu bauturi carbogazoase. Am putea chiar sa le extindem si la autobuze, ca sa nu mai stam cu grija controlorilor, sau la barcile din Cismigiu pe timp de vara.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related