Cabral Ibacka si Dragos Gardescu (Puya) sunt protagonistii campaniei promotionale "Hai la duelul Lay's", semnate de Graffiti BBDO, informeaza un comunicat de presa emis de Bortun Olteanu. Campania ii prezinta pe cei doi duelandu-se pentru ultimul chips din bol, consumatorii fiind invitati sa decida deznodamantul si sa-si sustina personajul preferat.
Campania se desfasoara in perioada 16 mai - 7 iulie, iar comunicarea se face prin TV, online, social media, POSM, activari in-store si PR.
"Duelul Lay’s pentru ultimul chips din bol urmeaza linia strategica pe care am lansat-o anul trecut, insa duce ideea un pas mai departe. Interactivitatea este elementul cheie pentru noua campanie, consumatorul fiind pe primul loc: el decide cine primeste ultimul Lay’s din bol si tot el castiga premiile puse in joc. Este un proiect complex si original, pentru care ne-am unit fortele cu cei mai buni parteneri ai nostri: Graffiti BBDO, Caan Media, Jazz Communication, OMD, Xplain, Unlock Research, BrandBody Communication si Bortun Olteanu Consultanta. Protagonistii duelului, Puya si Cabral, si-au luat rolurile foarte in serios si reusesc sa transmita perfect ca atunci cand gustul e irezistibil, duelul e inevitabil. Asa ca va invit la duelul Lay’s!", declara Alina Imbrea (Marketing Manager Snacks East Balkans, PepsiCo).