McCann Worlwide a dezvoltat pentru Strauss Romania campania "Momentul tau Doncafe" ce beneficiaza de un buget de comunicare de 1 milion de euro, informeaza un comunicat de presa emis de IMAGE PR. Campania se adreseaza femeilor, in special mamelor – cel mai important segment de comunicare pentru Doncafe.
Desfasurata in perioada octombrie – decembrie 2012, campania include compenente de TV, cinema, online si PR.
"Femeile indeplinesc o multime de roluri: mama, sotie, sora, prietena, colega... Sunt atatea, iar ele trebuie sa le faca fata tuturor. Femeile au grija de casa si tot femeile au grija de cei dragi. O zi obisnuita din viata unei femei inseamna momente nenumarate in care ea se dedica in intregime celorlalti. Acesta este insight-ul pe care l-am descoperit in urma studiilor efectuate in randul publicului nostru tinta. Asa am ajuns la concluzia ca femeile au nevoie de un moment numai al lor. Momentul oferit de o ceasca de Doncafe", au precizat reprezentantii Strauss Romania.