Ieri la ADfel, in timp ce cativa dintre noi ne-am incins in clubul Fabrica in teorii despre fascinatia Like-urilor, in timp ce altii urmareau o proiectie cu cele mai reusite reclame despre petreceri demente, atunci cand organizatiile culturale se inghesuiau in propuneri de activitati de antrenat intens creativitatea, altii priveau spectacolul de sus, de pe acoperisul terasei, preferand pufurile comode, sezlongurile portocalii si discutiile purtate pe-ndelete.
MVcom si Dr.Like, alaturi de psihologii Ion Bucur si Silviu Vladislav, au lansat o dezbatere despre motivele pentru care niciodata nu exista prea multe Like-uri primite. Punctul de pornire au fost raspunsurile primite de la cativa tineri intr-un vox pop la intrebari precum: "De ce avem nevoie de “Like?", "De ce dai Like de obicei?", "De ce ti-am da tie Like?", "Pe ce postari primesti cele mai multe Like-uri?", "Ce inseamna pentru tine butonul de Like?". Pentru ca participantii erau consumatori avizi de Facebook si chiar administratori de pagini de brand, discutia s-a aprins si a ajuns la subiecte legate de cat de bine se descurca marcile sa se faca placute pe termen lung in social media si de ce ar depune eforturi in directia asta, despre targetarea publicurilor si despre tipologii de fani intalnite pe Facebook.
Dupa ce am strans propuneri pe blog cu cele mai creative reclame cu petreceri wild, provocate de spiritul dement Desperados, a venit momentul sa rasplatim comunitatea pasionata de publicitate cu o proiectie a celui mai nebun tutorial de petrecere. De la pregatirea de acasa, la discutiile cu invitatii, pana la flirt si after-party, toate momentele au avut rezolvari pline de imaginatie in reclame de peste tot in lume.
Zilele Culturale au continuat cu propuneri noi de activitati creative. Motanov Motanul Mov, editorul cu labute de la Revista de Povestiri, a intampinat vizitatorii cu ghemotoace mov cu mesaje haioase, cu o supa de texte scurte si savuroase, cu povesti si papioane colorate. In campingul Scrie despre Tine intrai in cort si descopereai prin scris ceva mai mult despre tine. Urma apoi momentul dezvaluirii, pentru ca tot ce scriai era proiectat pe un ecran si impartasit cu alti curiosi dornici sa faca mai mult decat small talk. Mergand prin terasa puteai sa devii vedeta serii cu ajutorul Zumzi, care a propus machiaje si coafuri spectaculoase pentru cei care le cumparasera anterior prin vouchere gratuite de pe site, sa pictezi la VIP Romania, sa decizi care e cel mai potrivit loc pentru tine in marcom cu jocurile propuse de PRIME, sa discuti despre Scoala ADC*RO cu Serban Alexandrescu si Valentin Suciu, sa partici la atelierul de pictat sacose propus de Atelierul de Panza si sa faci baloane uriase de sapun cu ajutorul Incubator107, sa hotarasti care sunt cele mai hot locuri de iesit in oras cu ajutorul sugestiilor de la BeWhere, sa descoperi mixul care te caracterizeaza cel mai bine la standul Mixtopia sau sa inveti sa iti creezi propria gradina verticala cu voluntarii Greenpeace.
Intersport a continuat sa dea motive neobisnuite sa ne miscam mai mult, iar Praktiker ne-a oferit in mod neconventional solutii de amenajare care nu ne dau vietile peste cap.
Pe acoperis insa toate astea pareau foarte departe, pentru ca Orange Wi-Fi Zone, spatiul de relaxare oferit de Orange in cel mai inalt punct al neconventionalului, pe terasa Fabrica, a adunat ieri si mai multi prieteni care au stat pe net relaxat, in sezlonguri si pufuri.
ADfel se desfasoara la Fabrica, Str. 11 Iunie, nr. 50. Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Programul complet pentru cele 7 zile este disponibil pe blog.