WOM influenteaza cel mai mult decizia de cumparare atunci cand se achizitioneaza servicii de sanatate, produse electronice si computere

Potrivit unui studiu desfasurat de GfK Romania, 94% dintre romani transmit word of mouth (WOM) prin comunicarea fata in fata, in timp ce 5% prefera transmiterea telefonica, informeaza un comunicat emis de GfK. Rezultatele studiului indica faptul ca in online se genereaza mai mult WOM negativ spre deosebire de offline. Pentru generarea de WOM online, romanii prefera “messengerul”, urmat la mare distanta de e-mail, forumuri si retele de socializare.

Influenta WOM asupra deciziei de cumparare a romanilor

Cele 10 categorii de produse si servicii analizate au fost: autoturisme, economisire sau investire bani, amenajare sau decorare casa, mancare sau bauturi, locuri de petrecere a timpului liber in afara casei (restaurant, cinematograf, concerte, vacante etc), electronice/computere/tehnologie (TV, calculator personal, telefon mobil, aparat foto, etc), produse de ingrijire personala, imbracaminte/incaltaminte, servicii de sanatate si servicii de educatie/scoala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related