![[Case Study] „Invizibilii” – Campania GMP&U și Provident în care tramvaiul a ieșit din decor... ca să intre în poveste](https://media.iqads.ro/2025/06/invizibilii-cover-410.jpg)
Neconventional
![[Case Study] „Invizibilii” – Campania GMP&U și Provident în care tramvaiul a ieșit din decor... ca să intre în poveste](https://media.iqads.ro/2025/06/invizibilii-cover-410.jpg)

„Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”, o campanie cu miză legislativă, semnată de Golin pentru Salvați Copiii România

IQOS x Flight Festival: când curiozitatea și creativitatea deschid granițele dintre arte. Încă un highlight în colaborarea IQOS x Irina Rimes x Roman Tolici

Ethical Media Marketplace - locul în care brandurile pot să susțină materiale jurnalistice realizate la cele mai înalte standarde etice

EthicalMediaMarketplace | Project F. Mălina Gîndu: Construim o platformă de jurnalism comunitar în care vocile femeilor sunt nu numai ascultate, ci amplificate

EthicalMediaMarketplace | România sănătoasă. Adrian Mihălțianu: A apărut un val de pseudo-specialiști care, prin prezența activă în mediul online, concurează cu adevărații experți care încearcă să ofere informații corecte

EthicalMediaMarketplace | Cartiere vii. Adrian Mihălțianu: Vrem să aducem în fața românilor poveștile celor care au reușit să-și transforme comunitatea în bine

Epilare #caLumea – FRIENDS\TBWA și Philips Lumea IPL redefinesc epilarea pentru femeile care nu mai acceptă compromisuri

Inovație digitală în educație: StudyVerse, o experiență multimedia care ghidează viitorii studenți în alegerea carierei

George la FOMO 2025 – Bankingul inteligent care creează experiențe memorabile pentru noua generație de antreprenori

Experiențe artistice interactive, susținute de Raiffeisen Bank la Romanian Creative Week, în secțiunea New Media

IMAMI - primul consultant de parenting bazat pe inteligență artificială din România împlinește 2 ani

Golin România și MedLife câștigă cinci premii internaționale la Eventex Awards 2025 pentru campania Testat e Hot
