
Neconventional


Epilare #caLumea – FRIENDS\TBWA și Philips Lumea IPL redefinesc epilarea pentru femeile care nu mai acceptă compromisuri

Inovație digitală în educație: StudyVerse, o experiență multimedia care ghidează viitorii studenți în alegerea carierei

George la FOMO 2025 – Bankingul inteligent care creează experiențe memorabile pentru noua generație de antreprenori

Experiențe artistice interactive, susținute de Raiffeisen Bank la Romanian Creative Week, în secțiunea New Media

IMAMI - primul consultant de parenting bazat pe inteligență artificială din România împlinește 2 ani

Golin România și MedLife câștigă cinci premii internaționale la Eventex Awards 2025 pentru campania Testat e Hot

Mihail Sibiceanu: Având în vedere cultura de consum și tendința de a înlocui un produs într-un timp foarte scurt, cred că sustenabilitatea nu este doar importantă, ci devine o automat normă

Primul producător de drone pirotehnice din Europa - FLYSTACK, într-o colaborare spectaculoasă cu BLAME ME FOR THIS SHOW

The Book Fact Checker, prima campanie de fact-checking realizată de o librărie împotriva dezinformării, semnată Cărturești și VML

HexagonX lansează Quantum9 - divizia proprie de producție care susține ideile să ajungă în teren exact cum au fost gândite

City Grill Group intră în topul global al creativității digitale cu „Șpriț de vară”, campanie realizată pentru Hanu’ lui Manuc

Milano Design Week a adus la un loc designul, AI-ul și inspirația colectivă. Instalația creată de IQOS și designerul Seletti a atras atenția participanților

glo™ prezintă Hyper Portal la Milan Design Week 2025. Portalul care redefinește granițele între tehnologie & artă, individ și comunitate
