
Mobile


Canopy și Temerarii anunță parteneriatul pentru promovarea emisiunii Temerarii și creșterea vizibilității în mediul digital

MOCAPP anunță lansarea ediției #4 a Influencer Accelerator (IAM) – programul educațional dedicat creatorilor de conținut din România

MTH Digital marchează un an de colaborare cu Franui în 10 țări din CEE, livrând rezultate deosebite în digital marketing

Libertatea.ro rămâne site-ul nr. 1 din România și în primul trimestru al anului 2025, conform datelor BRAT, dupa numărul de utilizatori unici
![[Case Study] MIZAR x OPTIMIZED: Strategie integrată cu impact în vânzări, într-un an plin de provocări](https://media.iqads.ro/2025/03/val2-1200x620-cu-logo-cover-410.jpg)
[Case Study] MIZAR x OPTIMIZED: Strategie integrată cu impact în vânzări, într-un an plin de provocări

v8 și Kaufland lansează „Nedumeriri și Lămuriri” – un show care transformă întrebările oamenilor în entertainment

ARBOMEDIA și THINKDIGITAL anunță demararea unui parteneriat strategic pentru lansarea celei mai ample oferte naționale de spații publicitare multimedia din România

Cum să atragi clienți în magazine în era digitală: 6 strategii esențiale pentru a maximiza performanța Drive to Store

IDEOLOGIQ redefinește Collibri: rebranding și concept de lansare pentru platforma AI de gestionare a documentelor

BusinessLeague.com by 2Performant inovează în MarComm prin crearea unui nou rol în platforma BusinessLeague.com: Affiliate Manager

McDonald’s și OMD România, pionierii primului Studiu Brand Lift Omnichannel oferit de Teads în parteneriat cu Cint, înregistrează creșteri semnificative pe toți indicatorii măsurați

Limitless Agency a avut o cifră de afaceri de 6,4 milioane de euro în 2024, în creștere cu 51% față de anul precedent

theMarketer, platformă românească de email marketing premiată internațional: Două trofee la AVA Digital Awards și extinderea pe piața americană
