
Articole care fac referire la Vichy


LINE Agency câștigă 4 premii la Webstock 2024 pentru excelența în campaniile de comunicare integrate și social media

Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management

Students' Kit, cea mai mare campanie dedicată studenților, revine cu cea de-a 13-a ediție susținută de Kaufland în calitate de partener principal

Cea de-a opta ediție Chill Pack este oportunitatea perfectă pentru branduri de a sprijini wellbeing-ul în mediul corporate

LINE Agency a transformat Summer Well în locul perfect al îngrijirii pielii prin activarea creativă "Skincare Hotel" pentru L'Oréal Dermatological Beauty

Intră în cursa pentru o bursă de prestigiu! Cercetătoarele din România se mai pot înscrie până pe 18 august în Programul de Burse Private L'Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Științe”

L’Oréal Groupe lansează Melasyl™, un ingredient inovator ce acționează asupra problemelor localizate ale pigmentării pielii

L’Oréal – UNESCO anunță lansarea celei de-a XV-a ediții a programului de burse private „Pentru Femeile din Științe”, având ca scop finanțarea a cinci noi proiecte de cercetare
![[Marcom 2024] Ruxandra Micșunescu: Ne putem astepta ca muzica sa devina o parte si mai importanta din mixul de marketing in 2024](https://media.iqads.ro/2024/02/ruxandramicsunescu-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Ruxandra Micșunescu: Ne putem astepta ca muzica sa devina o parte si mai importanta din mixul de marketing in 2024

Premieră în e-commerce-ul românesc: Spring Farma a avut cel mai MARE eveniment de LIVE Shopping din țară

Alma Health & Spa Retreat din Lacu Sărat a fost desemnat cel mai bun hotel cu bază de tratament din România

Snickers Creamy este alături de profesioniști, devenind partenerul principal al celei de-a șasea ediții Chill Pack

L'Oréal Groupe prezintă cele mai recente cercetări privind impactul pigmentării și variațiilor hormonale asupra pielii și scalpului femeilor la Congresul Mondial de Dermatologie

Programul de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță începerea înscrierilor pentru finanțarea a cinci noi proiecte de cercetare

Programul de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță începerea înscrierilor pentru finanțarea a cinci noi proiecte de cercetare

La Roche-Posay desfăşoară cea de-a 13-a ediție a campaniei naționale „Zilele Protecţiei Solare”, un program de educare, prevenţie şi conştientizare a riscului de expunere neprotejată la soare şi a apariţiei cancerului de piele

O zi întreagă de sport și mișcare pentru copii și părinți la evenimentul Itsy Bitsy “SuperEroi pentru Viață”

L'Oréal investește într-o companie de biotehnologie, pentru a dezvolta la scară largă ingrediente pe bază de plante pentru o frumusețe sustenabilă

L'Oréal Professionnel aduce Water Saver în România, pentru a reduce consumul de apă folosit în saloanele de coafură

L’Oréal este numită pentru a 14-a oară una dintre cele mai etice companii din lume de către Institutul Ethisphere

Abuzul nu este dragoste: Yves Saint Laurent Beauty sprijină lupta pentru combaterea relațiilor intime abuzive

L'Oréal România dă startul înscrierilor la Școala de Beauty Vlogging, un proiect educațional complex, dedicat noilor creatori de conținut
![[Case Study] You ask, Vichy Answers – Campanie globală adaptată de Line Agency pentru publicul din România](https://media.iqads.ro/2021/03/microsoftteams-image-cover-410.jpg)
[Case Study] You ask, Vichy Answers – Campanie globală adaptată de Line Agency pentru publicul din România

Vlad A. Coruț, Line Agency: În timp ce calitatea conținutului este esențială pentru o strategie eficientă de video marketing, și cantitatea rămâne la fel de relevantă
![[Start in creatie] Irina Focsa: Auzisem multe povesti ”de speriat” si deja aveam mixed feelings despre ce inseamna publicitatea. Ma bucur ca am avut curajul sa trec peste ele](https://media.iqads.ro/2021/01/141473867-404783267489249-2019701149962887585-n-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Irina Focsa: Auzisem multe povesti ”de speriat” si deja aveam mixed feelings despre ce inseamna publicitatea. Ma bucur ca am avut curajul sa trec peste ele

Line Agency România deschide o lume virtuală către shoppingul modern cu noul filtru Foundation Match by Vichy

A început o nouă ediție a Școlii de Beauty Vlogging, proiect educațional lansat de L'Oréal România pentru sprijinirea vloggerilor pasionați de beauty
![[SoMe 2019] Raluca Duță (L'Oréal România): Am început, ca orice brand, cu teama de a edita și tăia conținutul acela perfect de 30 secunde, urmărind ce funcționează mai bine și unde](https://media.iqads.ro/2019/01/ralucaduta-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Raluca Duță (L'Oréal România): Am început, ca orice brand, cu teama de a edita și tăia conținutul acela perfect de 30 secunde, urmărind ce funcționează mai bine și unde

Anca Ștefan, Digital and Consumer Intelligence Manager L'Oréal România, a fost promovată în poziția de Chief Digital Officer Rusia și Kazakhstan
![[YouTube Romania Ads Leaderboard] 4 productii romanesti in topul celor mai populare 5 reclame din primul trimestru al anului](https://media.iqads.ro/2018/07/collagedwdqwdqwdwq-cover-410.jpg)