
Articole care fac referire la Unibet


Damian Drăghici a compus coloana sonoră pentru filmul „Țăndări”. Din distribuția filmului lui Bogdan Naumovici fac parte cunoscuți actori de comedie

Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania „Câștiguri Adevărate” cu Cosmin Natanticu drept ambasador al sărbătorilor autentice

Publicitarul Bogdan Naumovici lansează un lungmetraj în ianuarie 2025. „Țăndări” are în distribuție numeroși actori cunoscuți de comedie

Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania “Recomandat de jucatori nu de influenceri”, avându-l pe Cosmin Natanticu drept ambasador

Grupul Kindred, prezent în România cu brandurile Vlad Cazino și Unibet: angajament ferm de promovare a Jocului Responsabil printr-un pachet complex de investiții

VOLA și Saatchi & Saatchi România lansează primul data tool de prognoză a intensității polenului de ambrozie din București

Campaniile Bookvertising și Yuki Saaki dezvoltate de Saatchi Creative Hub au obținut trei premii la IAB Mixx Awards Europe 2023

Primul mesaj de interes public care încurajează cititul, în premieră în România. De la Saatchi & Saatchi + The Geeks

Saatchi & Saatchi + The Geeks: Despre Lifebeats - cum a luat naștere o campanie dedicată Dăruitorilor de Viață

Saatchi & Saatchi + The Geeks: Cum am transformat Quiet time în Quality time prin 6 Ghicitori muzicale
![[Pariu pe sport] Lucian Prisecaru (Unibet): Am inceput in 2015, cand autoritatile au definit un proces clar de reglementare, care a facut posibil un plan de business](https://media.iqads.ro/2017/09/unibet-cover-410.jpg)
[Pariu pe sport] Lucian Prisecaru (Unibet): Am inceput in 2015, cand autoritatile au definit un proces clar de reglementare, care a facut posibil un plan de business

Ce clienti s-au promovat saptamana trecuta in emisiunile din prime time ale statiilor Antena 3 si Romania TV? 28 de companii au fost pe Antena 3 si 38 pe Romania TV

Publicitatea TV difuzata de statiile de stiri in ultimele 4 saptamani. Antena 3 si Romania TV au avut scaderi puternice, B1 variatii mici, Realitatea TV si Digi 24 cresteri de 40%

Cum a evoluat publicitatea difuzata de Antena 3 si Romania TV in ultimele 3 saptamani? Scaderi de peste 59% a numarului de branduri care se promoveaza in emisiuniunile din prime time
![Brandurile care s-au promovat in pauzele publicitare de la Antena 3 si Romania TV in prime time [30 ian - 5 feb]. Si o poveste](https://media.iqads.ro/2017/02/ad-here-cover-8001-full-cover-410.jpg)