
Articole care fac referire la TikTok


Raiffeisen Bank România contribuie la modernizarea spațiilor multifuncționale pentru studenții din Iași și din alte 7 centre universitare din țară

FameUp își dublează performanțele: lansarea multi-campaign pentru campanii cross-platform cu micro-influenceri

Andrei Oltean & Ovidiu Ban: Cea mai mare problemă în acest moment este alienarea oamenilor și demonizarea lor
![[Hai cu votul] Bogdan Ciuclaru: Mi-ar plăcea să conștientizăm valoarea reală & colectivă a participării individuale la mersul cetății, să ne bucure că suntem încă întrebați](https://media.iqads.ro/2025/05/img-20240110-204512-cover-410.jpg)
[Hai cu votul] Bogdan Ciuclaru: Mi-ar plăcea să conștientizăm valoarea reală & colectivă a participării individuale la mersul cetății, să ne bucure că suntem încă întrebați
![[Hai cu votul] Mircea Stoian: Tinerii trebuie să știe că au de ales între două lumi diferite, nu între doi candidați](https://media.iqads.ro/2025/05/design-fa-ra-titlu-1-cover-410.jpg)
[Hai cu votul] Mircea Stoian: Tinerii trebuie să știe că au de ales între două lumi diferite, nu între doi candidați

BASF lansează noua campanie de comunicare „Din dragoste pentru agricultură și pentru cea mai importantă meserie din lume” în România

#StayUpToData: 5 update-uri esențiale legate de date pe care trebuie să le faci pentru a-ți optimiza campaniile online
![[Hai cu votul] Luminița Corneanu: Oamenii au uitat cât de rău poate fi Răul și sunt dispuși să-și joace viața la păcănele pentru vorbele mieroase spuse de un politician](https://media.iqads.ro/2025/05/luminita-corneanu-foto-anca-zamfirescu-cover-410.jpg)
[Hai cu votul] Luminița Corneanu: Oamenii au uitat cât de rău poate fi Răul și sunt dispuși să-și joace viața la păcănele pentru vorbele mieroase spuse de un politician
![[Hai cu votul] Melisa Ionescu: Nepăsarea e periculoasă. Votul e mai mult decât o ștampilă – e vocea noastră, puterea noastră](https://media.iqads.ro/2025/05/20250508-112743-cover-410.jpg)
[Hai cu votul] Melisa Ionescu: Nepăsarea e periculoasă. Votul e mai mult decât o ștampilă – e vocea noastră, puterea noastră
![[PR Playbook] Cosmin Mareș: Etica în PR se traduce prin responsabilitatea de a pune întrebările corecte înainte de a construi un mesaj](https://media.iqads.ro/2025/05/foto-cosmin-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Cosmin Mareș: Etica în PR se traduce prin responsabilitatea de a pune întrebările corecte înainte de a construi un mesaj
![[Hai cu votul] Andrei Vasile: Oamenii vor ceva nou. Din păcate, acesta este și contextul în care sistemele totalitare iau amploare, într-o populație confuză și revoltată](https://media.iqads.ro/2025/05/img-8071-enhanced-nr-cover-410.jpg)
[Hai cu votul] Andrei Vasile: Oamenii vor ceva nou. Din păcate, acesta este și contextul în care sistemele totalitare iau amploare, într-o populație confuză și revoltată
![[PR Playbook] Octav Ștefan: În 2025, o criză de comunicare nu este despre cine are dreptate, ci despre cine înțelege repede cum se simte publicul](https://media.iqads.ro/2025/04/fotojet-2025-04-30t155305-507-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Octav Ștefan: În 2025, o criză de comunicare nu este despre cine are dreptate, ci despre cine înțelege repede cum se simte publicul

Platforma care a transformat lansarea campaniilor de micro-influenceri într-un proces de 14 ori mai rapid

8 greșeli comune în Digital Marketing. Dan Toma: „Un buget mare fără o strategie e ca o mașină de curse fără direcție”
![[PR Playbook] Raluca Ștefan: Dilemele sociale trebuie discutate și adresate cu onestitate și transparență, nu mai există subiecte tabu](https://media.iqads.ro/2025/04/718f88c1-3476-49a9-8873-6ad29c9ad21b-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Raluca Ștefan: Dilemele sociale trebuie discutate și adresate cu onestitate și transparență, nu mai există subiecte tabu
![[PR Playbook] Iulia Boieriu: Nu mai știm exact cine pentru cine scrie. E inundație de informație, iar autenticitatea pare că se pierde în marea de conținut care s-a format](https://media.iqads.ro/2025/04/b6392765-8a30-463b-827d-b0753ff7c836-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Iulia Boieriu: Nu mai știm exact cine pentru cine scrie. E inundație de informație, iar autenticitatea pare că se pierde în marea de conținut care s-a format
![[PR Playbook] Ionuț Tecuceanu: Ca om de PR în ziua de azi, să ții toate mingile în aer devine un procedeu de echilibristică avansată](https://media.iqads.ro/2025/04/it-1-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Ionuț Tecuceanu: Ca om de PR în ziua de azi, să ții toate mingile în aer devine un procedeu de echilibristică avansată

Mihaela Mineu: În marketingul experiențial AI nu ar trebui să fie un buzzword, ci un instrument esențial

MOCAPP anunță lansarea ediției #4 a Influencer Accelerator (IAM) – programul educațional dedicat creatorilor de conținut din România
![[PR Playbook] Raluca Zamfir: Atenţia nu poate fi cumpărată, ci mai întâi trebuie obţinută printr-un conținut valoros și relevant](https://media.iqads.ro/2025/04/rz-1-copy-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Raluca Zamfir: Atenţia nu poate fi cumpărată, ci mai întâi trebuie obţinută printr-un conținut valoros și relevant
![[PR Playbook] Gerhald Ernst: În gălăgia de azi, cel mai important atu rămâne autenticitatea unui comunicator și relația pe care o construiește cu jurnalistul](https://media.iqads.ro/2025/04/fotojet-2025-04-04t112739-108-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Gerhald Ernst: În gălăgia de azi, cel mai important atu rămâne autenticitatea unui comunicator și relația pe care o construiește cu jurnalistul

Actualizare Proiect Clover: Securitate sporită a datelor odată cu funcționarea completă a centrului de date TikTok din Norvegia
![[PR Playbook] Ioana Ciobanu: Nu mai este loc de interpretare, ambiguitate sau ”povești frumoase”. Brandurile trebuie să comunice onest și asumat chiar și în situații dificile](https://media.iqads.ro/2025/03/ioana-ciobanu-pr-director-golin-romania-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Ioana Ciobanu: Nu mai este loc de interpretare, ambiguitate sau ”povești frumoase”. Brandurile trebuie să comunice onest și asumat chiar și în situații dificile

Creative City a adus Brazilia la București: lansarea Lola Cosmetics a fost o explozie de culoare, dans și energie pozitivă
![[PR Playbook] Raluca Mihălăchioiu & Simona Dan: Succesul în PR nu mai e despre cine strigă mai tare, ci despre cine spune cea mai bună poveste](https://media.iqads.ro/2025/03/fotojet-2025-03-27t174908-402-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Raluca Mihălăchioiu & Simona Dan: Succesul în PR nu mai e despre cine strigă mai tare, ci despre cine spune cea mai bună poveste

ING Bank România: 34% dintre clienții ING Bank România cu vârsta între 18 și 24 de ani au cont de economii. Tinerii români sunt preocupați de inflație, șomaj și de taxele prea mari

difrnt. lansează „Spotlight” - pachete video specializate pentru branduri care vor să iasă în evidență

Ilinca Băcilă: Cel mai important pentru mine este sa fac oamenii sa simta. Fie ca simt sa danseze, sa cante cu mine, sau sa planga, cred ca asta este scopul muzicii in general
![[Case Study] MIZAR x OPTIMIZED: Strategie integrată cu impact în vânzări, într-un an plin de provocări](https://media.iqads.ro/2025/03/val2-1200x620-cu-logo-cover-410.jpg)
[Case Study] MIZAR x OPTIMIZED: Strategie integrată cu impact în vânzări, într-un an plin de provocări

Grupul City Grill: Meniul noii generații. Cum își aleg tinerii restaurantele și cât cheltuiesc la o ieșire
![[Era Nesiguranței] Razvan Matasel: Trebuie sa intelegem consumatorul, omul, indiferent de cat de diferite sunt valorile lui de ale noastre. Si nu avem voie sa-l judecam](https://media.iqads.ro/2025/03/razvan-matasel-2-cover-410.jpg)
[Era Nesiguranței] Razvan Matasel: Trebuie sa intelegem consumatorul, omul, indiferent de cat de diferite sunt valorile lui de ale noastre. Si nu avem voie sa-l judecam
![[Refresh creativ] Raul Gheba: Sunt campanii clasice cărora le este luată fața în obiective de către 2 puștani cu un telefon și o „agenție” de TikTok](https://media.iqads.ro/2025/03/thumbnail-raul-gheba-la-interviul-catine-la-masculin-cover-410.jpg)