
Articole care fac referire la Team Leader


Noua campanie de loializare PENNY – împreună susținem elevii din medii defavorizate să meargă la liceu

Grapefruit la 25 de ani: Proiecte naționale și internaționale în peste 9 țări și o aplicație care susține educația copiilor prin AI

Digitas România și Hanul Boieresc, marcă proprie PENNY, reinterpretează rețetele culinare de altădată în campania ,,Memoria gustului de vară – Rețete cu poveste”

Cum să construiești o prezență online puternică în retail: Canopy & IULIUS aniversează 1 an de colaborare

PENNY și World Vision România lansează o nouă campanie de loializare și continuă programul „Vreau în clasa a 9-a”
![[Marcom 2024] Cristian Ignat: În 2024 mi-am propus să mă obișnuiesc cu incertitudinea, să îi găsesc beneficiile și să mă concentrez pe ele](https://media.iqads.ro/2024/02/cristian-ignat-2023-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Cristian Ignat: În 2024 mi-am propus să mă obișnuiesc cu incertitudinea, să îi găsesc beneficiile și să mă concentrez pe ele

Cheil | Centrade semnează campania integrată pentru NN Premium Care Abroad, noua asigurare pentru boli grave cu tratament în străinătate

Cheil | Centrade și First Bank lansează campania de credit ipotecar pentru pământeni, despre care vorbesc chiar și extratereștrii

SocialPedia 54: Totul despre "Instagram Marketing" cu Ruxandra Simion, Ștefana Teodoroiu și Oana Vasilică

“Memoria Gustului de vară – Pe urmele focului”. Rețete gătite la foc deschis de chef Alex Petricean cu produse Hanul Boieresc de la PENNY

Studiu SanoPass FIT by MedLife: 65% dintre utilizatorii de Instagram vor să fie mai Hot, în timp ce 60% dintre utilizatorii de Facebook vor să fie mai Healthy
![[Case Study] Generare de lead-uri și notorietate câștigate printr-o campanie creativă de performance media](https://media.iqads.ro/2023/08/banner-blog-1-cover-410.jpg)
[Case Study] Generare de lead-uri și notorietate câștigate printr-o campanie creativă de performance media

În premieră, pe 30 mai, două radiouri își cedează frecvențele pentru a sprijini proiectul „Radioul Captiv” realizat de Cheil | Centrade pentru Asociația ANAIS

Promovarea prin performance media a evenimentului de lansare Timișoara 2023 – Capitală Europeană a Culturii
![Marketing [de] la înălțime cu Canopy: Podcastul despre digital marketing pe care nu trebuie să îl ratezi](https://media.iqads.ro/2022/12/youtube-thumbnail-1st-episode-1280x720-v2-cover-410.jpg)
Marketing [de] la înălțime cu Canopy: Podcastul despre digital marketing pe care nu trebuie să îl ratezi

Află rețete de succes în gastronomie și creare de conținut la Food Bloggers Conference 2022 Winter Edition

The Parenthood Agency a lansat REVALID® HAIR LOSS MEN ENERGIZING SHAMPOO în România, printr-o campanie inedită
![[A fost odată în digital] Oana Vasilică: A fost destul de greu să combatem prejudecățile conform cărora online-ul se adresează unui public foarte restrâns, este scump și cel mai probabil nici nu aduce rezultate la fel de bune ca offline-ul](https://media.iqads.ro/2022/10/oana-vasilica-cover-410.jpg)
[A fost odată în digital] Oana Vasilică: A fost destul de greu să combatem prejudecățile conform cărora online-ul se adresează unui public foarte restrâns, este scump și cel mai probabil nici nu aduce rezultate la fel de bune ca offline-ul

„Nu mai recrutăm din industrii, ci recrutăm mai degrabă profile care să se potrivească culturilor noastre și dezvoltăm competențe la locul de muncă”. Iată cum a fost la prima ediție Magnetico organizată la Iași

„Angajații își doresc apartenența la o comunitate de profesioniști, un loc de muncă cu sens, iar reputația angajatorului este și ea importantă.”

Cum atragem talentele potrivite în organizația noastră și ce își doresc, ei, pentru a nu părăsi compania?

Speakeri locali, naționali și internaționali se reunesc pe 7 octombrie în cadrul primei ediții Oradea HR Vibes

O altă hartă a României. Aceea a gustului bun, a locurilor mai puțin știute și a rețetelor redescoperite alături de PENNY

Fortuna Rollercoaster. Cum vorbești cu cineva despre o experiență pe care nu a trăit-o niciodată? Printr-un carusel al emoțiilor sportive

Digitalizarea, elementul esențial în transformarea departamentului de resurse umane. Iată cum a fost la prima ediție a Sibiu HR Vibes, după doi ani de pandemie
