![[PR Playbook] Octav Ștefan: În 2025, o criză de comunicare nu este despre cine are dreptate, ci despre cine înțelege repede cum se simte publicul](https://media.iqads.ro/2025/04/fotojet-2025-04-30t155305-507-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la SmartPoint
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii SmartPoint
![[PR Playbook] Octav Ștefan: În 2025, o criză de comunicare nu este despre cine are dreptate, ci despre cine înțelege repede cum se simte publicul](https://media.iqads.ro/2025/04/fotojet-2025-04-30t155305-507-cover-410.jpg)

Klarmedia și Media Image Group fuzionează și își consolidează poziția de furnizor principal de monitorizare media pe piața din România și Republica Moldova

Teleenciclopedia Horizon Forbidden West: un parteneriat inedit între un titlu exclusiv PlayStation și cel mai iubit documentar din România

MSL The Practice a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIX-a ediții a competiției Romanian PR Award care și-a anunțat laureații la Gala virtuală, desfășurată aseară

Jaxi câștigă, pentru a doua oară consecutiv, distincția de creatorul de conținut al anului la Gaming Video Awards

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

Coverul românesc Through the Valley interpretat de Surorile Osoianu marchează lansarea The Last of Us Part II în România

Petre Barbu: În „Primul an de marketing”, România arată ca o țară flămândă de libertate, de bunăstare, de idei și planuri
![[Tricou de designer] Alina Silvestru (EPSON Romania): Participantii ar trebui sa nu se teama de culoare. Noua ne plac mult culorile](https://media.iqads.ro/2018/02/alina-silvestru-cover-410.jpg)
[Tricou de designer] Alina Silvestru (EPSON Romania): Participantii ar trebui sa nu se teama de culoare. Noua ne plac mult culorile

Transforma un tricou intr-un fashion statement si inscrie-te in noua competitie de creatie EPSON si IQads

Despre bucatarie si alti demoni, in cantarile celei de-a doua zi a Cupei Agentiilor la Gatit by Lidl
![[Marketeri despre creativitate] Mihai Bonca (eMAG): Prefer o campanie serioasa, cu un insight puternic, decat una spumoasa, fara insight](https://media.iqads.ro/2015/08/7-mihai-bonca-emag-cover-410.jpg)
[Marketeri despre creativitate] Mihai Bonca (eMAG): Prefer o campanie serioasa, cu un insight puternic, decat una spumoasa, fara insight
