
Articole care fac referire la Senior Art Director


Heist Industries și Asirom lansează campania națională care redefinește asigurările de viață printr-un „abonament la un viitor mai bun”
![[AIdea] Laurențiu Semeniuc & Robert Șopârlache: Ca să salvezi timp în viitor, trebuie să investești mai mult timp acum, învățând, exersând, înțelegând unde poate și unde nu poate să te ajute AI-ul](https://media.iqads.ro/2025/02/laur-si-robert-ai-cover-410.jpg)
[AIdea] Laurențiu Semeniuc & Robert Șopârlache: Ca să salvezi timp în viitor, trebuie să investești mai mult timp acum, învățând, exersând, înțelegând unde poate și unde nu poate să te ajute AI-ul

Food & Glory, împreună cu agenția Saatchi&Saatchi, lansează „Restaurantul de acasă” – un nou serial online care aduce experiența unui restaurant direct în confortul casei tale
![[AIdea] Adriana Paulică: Niciun artist nu este original, nu a inventat nimeni roata. Nu este oarecum ipocrit să demonizăm un tool care este de fapt oglinda noastră?](https://media.iqads.ro/2025/02/img-3013-cover-410.jpg)
[AIdea] Adriana Paulică: Niciun artist nu este original, nu a inventat nimeni roata. Nu este oarecum ipocrit să demonizăm un tool care este de fapt oglinda noastră?

“Nu da spoilere cu datele de pe card”, o campanie creativă dezvoltată de Golin pentru Asociația Română a Băncilor

Next Advertising este alături de Autonom în comunicarea proiectului “Alături de antreprenorii RBL pe Via Transilvanica”

Cine e Moșul? McDonald’s și DDB România ne invită să pornim în căutarea lui, în noua campanie de Crăciun

„CITEȘTE ETICHETA”, mantra care transformă orice cumpărător confuz în bucătar informat. O campanie AGRICOLA x WOPA

Galbani și the Syndicate au dat startul cursei pentru cele mai spectaculoase gusturi în stil italian

Compania Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

Coffice Stories – primul sitcom online despre cafea & viața de birou, creat de Saatchi & Saatchi pentru De’Longhi Romania

Cu brandul Sissi, gusturile fine cresc odată cu tine. Caroli Foods Group și Tribal Worldwide România lansează o nouă platformă de comunicare
![[Creativitatea de zi cu zi] Andrei Popa: Cred că inspirația e ca oxigenul. Sau poluarea. Vine singură din orice faci și miști](https://media.iqads.ro/2024/09/poza-andrei-popa-cover-410.jpg)
[Creativitatea de zi cu zi] Andrei Popa: Cred că inspirația e ca oxigenul. Sau poluarea. Vine singură din orice faci și miști

Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania “Recomandat de jucatori nu de influenceri”, avându-l pe Cosmin Natanticu drept ambasador

Ziua comunității. "Există multe moduri de a dărui și de a te implica, cu toții avem ceva ce poate fi împărtășit și oferit pentru un scop mai bun și mai măreț"

Noi, românii, ne-am născut cu dorința de a aparține unui loc. O idee exploatată de WOPA x CEC Bank în cea mai recent lansată campanie dedicată Creditului Ipotecar

“Chirie sau preș”, o nouă campanie lansată de Imobiliare.ro și Sector 7 HUB. Înveți în joc și câștigi în realitate, chiar dacă te confrunți cu sezonul de foc al închirierilor

HOSPICE Casa Speranței și Saatchi Creative Hub lansează un outdoor inedit: patul de spital plin cu sute de povești

Cu HERMOSA există viață şi după vacanță. Next Advertising și HERMOSA lansează campania de promovare a colecției de toamnă
