
Articole care fac referire la Senior Account Manager


Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară - o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră

pastel și Danubius Exim modelează viitorul industriei fiscale și comerciale românești printr-un parteneriat strategic, exclusiv

Food & Glory, împreună cu agenția Saatchi&Saatchi, lansează „Restaurantul de acasă” – un nou serial online care aduce experiența unui restaurant direct în confortul casei tale

Oxygen semnează “Vocea Muntelui”, campania în care Vodafone celebrează 20 de ani de parteneriat cu Salvamont România

Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania „Câștiguri Adevărate” cu Cosmin Natanticu drept ambasador al sărbătorilor autentice

EMBLEMA Retail Solutions x The Macallan & Bentley Motors: O experiență memorabilă și o poveste captivantă despre creativitate, artă și inovație

Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania “Recomandat de jucatori nu de influenceri”, avându-l pe Cosmin Natanticu drept ambasador

Noi, românii, ne-am născut cu dorința de a aparține unui loc. O idee exploatată de WOPA x CEC Bank în cea mai recent lansată campanie dedicată Creditului Ipotecar

HOSPICE Casa Speranței și Saatchi Creative Hub lansează un outdoor inedit: patul de spital plin cu sute de povești

Jameson împreună cu Grupul Highlight au adus spiritul irlandez la Bonțida și au oferit un cadru perfect pentru conexiuni autentice
![[Obsesii part-time] Liviu Baciu: Ciclismul te duce într-o zonă în care trebuie să îți depășești limitele, iar butonul roșu care dă intensitatea devine butonul care te propulsează către "vreau din ce în ce mai mult"](https://media.iqads.ro/2024/07/da364579-e0c0-470e-b0ca-25befcf6a912-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Liviu Baciu: Ciclismul te duce într-o zonă în care trebuie să îți depășești limitele, iar butonul roșu care dă intensitatea devine butonul care te propulsează către "vreau din ce în ce mai mult"

DDB România și Pepco România lansează campania „Discuții din inimă” pentru a încuraja comunicarea sinceră dintre părinți și copii

„Ștergem tradiția de praf”: manifestul Profi și Goldfish Project care ne îndeamnă să redescoperim gustul autentic românesc

CESAROM oferă 10 ani garanție și lansează campania integrată de comunicare “Schimbă placa cu CESAROM”

Oxygen creează noile spoturi TV pentru băuturile vegetale Carpos de la Olympus, pentru piețele din România și Bulgaria

INTERACTIONS semnează parteneriatul cu Transavia și implementează în doar 5 zile prima campanie Fragedo

PEPSI și Highlight Agency colaborează pentru a dezvălui noua identitate de brand printr-un captivant spectacol imersiv

E aici și e FREEEEEEEEEȘ! WOPA lansează prima campanie de comunicare SPARTAN într-un mod freș. TOP FREȘ!
