
Articole care fac referire la ROADS


Ionut Mares & Ludmila Cvikova: Mereu e un pariu. Ne dorim ca filmele pe care le selectăm să stârnească ceva în spectator, emoţii de tot felul

„Mariupolis 2”, prezentat într-o proiecție specială la Cannes anul acesta, deschide Festivalul ANONIMUL 2022. Focus Ucraina

Kooperativa 2.0, reprezentată prin Cristian China-Birta, este noul membru al Consiliului Director IAB România

Publicitatea online din Romania isi continua cresterea sustinuta: 22% in 2018 fata de 2017. Programmaticul si Mobile isi aloca tot mai mult din bugete
![[Businessul de regie] Oana Lupoaie (ThinkDigital): Metricul de viewability castiga teren in 2018 si tot mai multi clienti incep sa cumpere doar viewable ads](https://media.iqads.ro/2018/08/oanalupoaie-2-sezatoarea-urbana-cover-410.jpg)
[Businessul de regie] Oana Lupoaie (ThinkDigital): Metricul de viewability castiga teren in 2018 si tot mai multi clienti incep sa cumpere doar viewable ads

Piaţa de publicitate online din România în semestrul 1 2017 crește cu 15% față de perioada similară a anului trecut

Gabriel Pătru, Președintele IAB România: 2018 este anul cel mai important de până acum în ceea ce privește reglementarea industriei digitale la nivel European și național

IAB Europe: Jumătate din veniturile din publicitatea online de tip display sunt tranzacționate programatic

A fost lansată o nouă inițiativă pentru a îmbunătăți standardele de măsurare a vizibilității campaniilor digitale în Europa

IAB ADEX 2016: Digitalul este principalul canal de publicitate la nivel european si continua sa creasca puternic

Daniel Secareanu, Vicepresedinte IAB Romania si membru al boardului IAB Europe: "Incercam sa ne implicam mai mult in proiectele europene si sa le aducem cat mai repede in Romania"

Calitate sau cantitate? 50% din bugetele de display/ video cheltuite pe site-urile din România sunt bani aruncați pe fereastră

Ioana Anescu (IAB Romania): Principala problema este lipsa rigurozitatii de-a lungul intregului proces de la client - agentie - publisher - utilizator

Ionut Oprea (STANDOUT): Advertiserii au fost obisnuiti de restul pietei cu campanii seci, de expunere simpla, fara implicarea activa a audientei si rolul nostru este sa le aratam ca se poate si altfel

Studiu ROADS: Telecomul, industria care a investit cel mai mult in publicitatea online locala in prima jumatate a lui 2013

Studiu ROADS: Valoarea pietei de publicitate online din Romania ajunge la 98,6 milioane de lei in 2012

Studiu ROADS: 46.6 milioane de lei – veniturile nete inregistrate de publicitatea online in Romania in S1 2012

Din ROADS: valoarea pietei de publicitate online in S1 2011, impartirea pe categorii de advertiseri si pe formate de ad-uri
