
Articole care fac referire la PR Manager


Xiaomi prezintă, în cadrul Art Safari, colecția de fotografii eMotion in Motion semnată de Adi Bulboacă, realizată prin lentila Xiaomi 15 Ultra

„Schimbă o dependență cu alta - una sănătoasă!”, o campanie lansată de Stay Fit Gym împreună cu Akabel și Reshare

Heist Industries și Asirom lansează campania națională care redefinește asigurările de viață printr-un „abonament la un viitor mai bun”

Oxygen semnează “Vocea Muntelui”, campania în care Vodafone celebrează 20 de ani de parteneriat cu Salvamont România

“Nu da spoilere cu datele de pe card”, o campanie creativă dezvoltată de Golin pentru Asociația Română a Băncilor

Jameson împreună cu Grupul Highlight au adus spiritul irlandez la Bonțida și au oferit un cadru perfect pentru conexiuni autentice

„Testat e Hot” - prima campanie de conștientizare a BTS* de la un festival din Europa Centrală și de Sud-Est, semnată Golin & MedLife
![[Obsesii part-time] Marius Motoca: Gătitul mi-a dat structura de care am avut nevoie ca să performez în comunicare. Mi-a creat un spațiu separat de joacă](https://media.iqads.ro/2024/07/marius-motoca-golin-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Marius Motoca: Gătitul mi-a dat structura de care am avut nevoie ca să performez în comunicare. Mi-a creat un spațiu separat de joacă

Cardul Galben Care Face Bine de la Raiffeisen Bank – noul instrument financiar prin care faci o faptă bună în fiecare zi

T.O.M Communication și Băneasa Shopping City au lansat în luna martie a acestui an „The Wardrobe Project” – un spațiu al modei, curatoriat de experți și content creatori

Când cifrele sunt despre oameni se întâmplă Matematica binelui – cea mai recentă campanie integrată dezvoltată de Golin pentru Lidl România

RoLUG și LEGO® România primesc titlul GUINNESS WORLD RECORDS™ pentru cea mai mare dioramă din piese LEGO® din lume

Naționala Feminină de Fotbal continuă campania împotriva stereotipurilor: Modele de Femeie – ediția 2024 – ALBUM DE FAMILIE

Fiecare femeie are un erou: NIVEA și Highlight PR celebrează legătura specială dintre mamă și fiică în cadrul campaniei SPOTlight – powered by Luminous630®
![[Start in industrie] Ana-Maria Enache: Etapa cea mai importantă în formarea mea a fost voluntariatul](https://media.iqads.ro/2024/03/img-5821-cover-410.jpg)
[Start in industrie] Ana-Maria Enache: Etapa cea mai importantă în formarea mea a fost voluntariatul

Noua campanie Beko „SaveWater – Schimbarea începe cu fiecare picătură de apă”, un proiect 360° dedicat educației pentru sustenabilitate

Meniul Zilei de Mâine – o inițiativă Sphera x KFC x Golin, premiată la European Excellence Awards 2023

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
