
Articole care fac referire la Operations Manager


Răzvan Popovici: Ce am învățat din tot ce am trăit este că nevoia de bine și frumos a oamenilor este constantă, dincolo de istorie și fluxul generațiilor

reConstruct Forum & Gala 2024 - Evenimentul în care aflăm starea pieței imobiliare și care sunt campionii industriei

LIFE IS HARD are o nouă identitate de brand: MORE LIFE. Soluții de digitalizare pentru business și viață

Profesioniștii de HR din Cluj-Napoca sunt invitați, pe 14 mai, la conferința „Magnetico”. Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience – elementele cheie ale ediției din 2024

6 experți internaționali și 25 profesioniști locali dezbat cum va arăta viitorul muncii, în cadrul conferinței „Tomorrow@work” – 15 martie 2024

Cheil | Centrade semnează campania integrată pentru NN Premium Care Abroad, noua asigurare pentru boli grave cu tratament în străinătate

Concluziile specialiștilor invitați la ediția de la Timișoara a conferinței „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”

De Halloween, Fanta și VMLY&R au deschis porțile celei mai înfricoșătoare case din București: Fanta Haunted Mansion

Pe 2 noiembrie, proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, dedicat specialiștilor în HR și Employer Branding, ajunge la Timișoara

Concluziile specialiștilor invitați la ediția de la Brașov a conferinței „Magnetico”. „Trei din patru români caută sensul și impactul pe care munca lor îl are în societate”
![[Case Study] HTTPOOL-ESSENCEMEDIACOM > COCA-COLA X SNAPCHAT. Generația Z la un snap distanță de cel mai popular brand de băuturi răcoritoare](https://media.iqads.ro/2023/10/study-cover-banner-cover-410.jpg)
[Case Study] HTTPOOL-ESSENCEMEDIACOM > COCA-COLA X SNAPCHAT. Generația Z la un snap distanță de cel mai popular brand de băuturi răcoritoare

Proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, dedicat specialiștilor în HR și Employer Branding, ajunge în această toamnă în 4 orașe din România. Prima oprire va fi la Brașov

„Employer Branding-ul te va ajuta să atragi candidați calificați, va aduce costuri de angajare mai mici, vei reuși să angajezi mai rapid, vei economisi bani și vei crește vizibilitatea companiei”

„Angajații își doresc apartenența la o comunitate de profesioniști, un loc de muncă cu sens, iar reputația angajatorului este și ea importantă.”

Un cont pharma (NAOS Skincare România) și o agenție de digital (DIGITAL DISTRIKT) față în față cu frumusețea. S-a lăsat cu BTL

Speakeri locali, naționali și internaționali se reunesc pe 7 octombrie în cadrul primei ediții Oradea HR Vibes

VMLY&R și PEPCO România atrag atenția asupra problemelor de literație printr-o campanie atipică de Back to School

Specialiștii de resurse umane clujeni s-au reunit la „Cluj-Napoca HR VIBES” 2022, pentru a discuta despre tendințele de muncă ale viitorului

Evenimentele din seria „HR Vibes” ajung din nou în cele mai importante orașe din România. Prima oprire va fi la Cluj-Napoca, pe 17 mai 2022

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Premieră Philips & About You. Cum să extinzi ecosistemul digital cu conținut relevant pe platforme din industrii complementare

Zaga Brand încheie ediția 2018 a proiectului Cronicari Digitali cu patru trofee la competițiile naționale de comunicare
