![[Case Study] CROP360 - un exemplu de transformare digitală în agricultură al companiei Agricover, realizat în parteneriat cu Brandfusion si Commergent](https://media.iqads.ro/2023/01/0-cover-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Online Project Manager
![[Case Study] CROP360 - un exemplu de transformare digitală în agricultură al companiei Agricover, realizat în parteneriat cu Brandfusion si Commergent](https://media.iqads.ro/2023/01/0-cover-cover-410.jpg)

Ultimele noutăți din domeniul electro-mobilității vor fi prezentate la conferința „Electric Cars – The Future Now”
![[Tinerii din agentii - Kaleidoscope Proximity] Andreea Strachina: din presa scrisa la copywriting, hop catre strategie creativa, salt la Head of Communication Design si slam dunk](https://media.iqads.ro/2014/10/10376731-10204055532408055-8550428385928929977-n-cover-410.jpg)
[Tinerii din agentii - Kaleidoscope Proximity] Andreea Strachina: din presa scrisa la copywriting, hop catre strategie creativa, salt la Head of Communication Design si slam dunk
![[STUDIU DE CAZ] Legea puritatii apei: proiectul care a schimbat cantitatea de informatii pe care consumatorii o afla despre apa imbuteliata](https://media.iqads.ro/2013/09/photo-large-26901-cover-410.jpg)
[STUDIU DE CAZ] Legea puritatii apei: proiectul care a schimbat cantitatea de informatii pe care consumatorii o afla despre apa imbuteliata

Studiu GfK cu privire la utilizarea internetului in Romania: 48,7% dintre persoanele de peste 15 ani sunt utilizatori de internet

Andreea Marin este ambasadorul "Campania pentru sanatatea sanilor", sustinuta de Avon si Starcom MediaVest

Marketing Research 2012: online si offline research, trenduri, comportamente de consum, instrumente de cercetare
![[Marketing Research 2012] Debate despre costurile unei cercetari online, reprezentativitate si sinceritatea respondentilor](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23596-cover-410.jpg)
[Marketing Research 2012] Debate despre costurile unei cercetari online, reprezentativitate si sinceritatea respondentilor

Marketing Research 2012: despre noile tipologii de consumatori, importanta research-ului in studiile shopper si research-ul online

Publicatiile Sanoma Hearst Romania sunt disponibile de astazi in eChiosc, primul chiosc virtual de reviste romanesti

Studiu GfK: In 2011, 69% dintre companii s-au promovat pe Facebook, iar 43% pe forumurile de discutii

Traian Nastase, Adrian Stanescu si Gabriel Nedelea despre strategiile companiilor in comunicarea B2B in social media

Campania de responsabilitate sociala AQUA Carpatica - "Intoarcerea la puritate", semnata de Cohn&Jansen

Sistemul de preparare a cafelei Tassimo a fost lansat pe piata romaneasca printr-o campanie semnata de CohnandJansen JWT

Brandul de pixuri cu cerneala care poate fi stearsa, Pilot Frixion, promovat printr-o campanie creata de The Geeks
![[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta](https://media.iqads.ro/2011/06/photo-large-14440-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta
![[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta

Maine incepe SMARK KnowHow: Marketing Research 2011, cel mai mare eveniment al anului despre industria cercetarii de piata
