
Articole care fac referire la Nielsen
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Nielsen


Tech Themes 2025: Cinci teme esențiale ale tehnologiei în 2025. Teads prezintă tendințele ce pot sa redefinească strategiile de media și marketing anul acesta

Caroli își consolidează poziția de lider de piață în segmentul cârnaților cabanos printr-o campanie de comunicare 360⁰

După trei experiențe internaționale, Roxana Monica Vîlcu se întoarce în țară și preia rolul de Country Manager la 4Service Group

Classix Festival – armonia perfectă dintre rafinamentul concertelor și excelența Masterclass-urilor ”Classix in Art”

Noua campanie de brand Caroli din portofoliul Caroli Foods Group, o poveste de dragoste inedită, semnată de McCann Worldgroup România
![[Creative 2023] Claudia Chirilescu: Creativitatea se dezvoltă bine când contextul e dificil. Confortul e de multe ori inamicul ideilor noi](https://media.iqads.ro/2023/03/foto-claudia-chirilescu-mentor-iaa-cover-410.jpg)
[Creative 2023] Claudia Chirilescu: Creativitatea se dezvoltă bine când contextul e dificil. Confortul e de multe ori inamicul ideilor noi

Corneliu Vilsan: Perioada glorioasa, euforica chiar sau “wild west” (anii ’90 pina la criza din 2008) a fost epoca de aur a marketing-ului in Romania. Era o perioada in care puteai vinde orice cu o minima investitie

Peste 9% creștere a imaginii de brand Loncolor prin Social Display by Ringier România și ProductLead

Campanie națională ETi: ”Construiești sau biciclești, premii de la Supereroul Milk Burger primești!”

În competiție cu norocul. Povestea inovării și a deciziei clientului - Clayton M. Christensen, James Allworth, Karen Dillon | Editura Publica, 2017

Progresiv dă start înscrierilor la Progresiv Awards 2022, cea mai mare competiție locală dedicată proiectelor din retail & FMCG

Gerovital desemnat din nou Superbrand datorită standardelor înalte de calitate și încrederii oferite de consumatori

Cum cresc brandurile: ceea ce specialistii in marketing nu stiu - Byron Sharp | Editura ACT si Politon, 2019

75% dintre români consideră că femeile nu pot să facă sport la același nivel cu bărbații. Head&Shoulders România crede că nimic un ar trebui să-ți stea în cale indiferent de visul tău. Performanța este genul tău!

57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

41 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2020, prima în format digital. Grand Effie: The Banknote Concerts

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Farmec marchează aniversarea a 10 ani Gerovital H3 Evolution prin lansarea extensiei de gamă Perfect Look
