
Articole care fac referire la Nielsen
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Nielsen


Caroli își consolidează poziția de lider de piață în segmentul cârnaților cabanos printr-o campanie de comunicare 360⁰

După trei experiențe internaționale, Roxana Monica Vîlcu se întoarce în țară și preia rolul de Country Manager la 4Service Group

Classix Festival – armonia perfectă dintre rafinamentul concertelor și excelența Masterclass-urilor ”Classix in Art”

Noua campanie de brand Caroli din portofoliul Caroli Foods Group, o poveste de dragoste inedită, semnată de McCann Worldgroup România
![[Creative 2023] Claudia Chirilescu: Creativitatea se dezvoltă bine când contextul e dificil. Confortul e de multe ori inamicul ideilor noi](https://media.iqads.ro/2023/03/foto-claudia-chirilescu-mentor-iaa-cover-410.jpg)
[Creative 2023] Claudia Chirilescu: Creativitatea se dezvoltă bine când contextul e dificil. Confortul e de multe ori inamicul ideilor noi

Corneliu Vilsan: Perioada glorioasa, euforica chiar sau “wild west” (anii ’90 pina la criza din 2008) a fost epoca de aur a marketing-ului in Romania. Era o perioada in care puteai vinde orice cu o minima investitie

Peste 9% creștere a imaginii de brand Loncolor prin Social Display by Ringier România și ProductLead

Campanie națională ETi: ”Construiești sau biciclești, premii de la Supereroul Milk Burger primești!”

În competiție cu norocul. Povestea inovării și a deciziei clientului - Clayton M. Christensen, James Allworth, Karen Dillon | Editura Publica, 2017

Progresiv dă start înscrierilor la Progresiv Awards 2022, cea mai mare competiție locală dedicată proiectelor din retail & FMCG

Gerovital desemnat din nou Superbrand datorită standardelor înalte de calitate și încrederii oferite de consumatori

Cum cresc brandurile: ceea ce specialistii in marketing nu stiu - Byron Sharp | Editura ACT si Politon, 2019

75% dintre români consideră că femeile nu pot să facă sport la același nivel cu bărbații. Head&Shoulders România crede că nimic un ar trebui să-ți stea în cale indiferent de visul tău. Performanța este genul tău!

57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

41 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2020, prima în format digital. Grand Effie: The Banknote Concerts

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Farmec marchează aniversarea a 10 ani Gerovital H3 Evolution prin lansarea extensiei de gamă Perfect Look

Unilever se angajează să reducă risipa alimentară și să crească standardele nutriționale ale produselor alimentare din portofoliu
