
Articole care fac referire la LinkedIn

![[AIdea] Marius Goleanu: Este clar că AI va fi folosit din ce în ce mai des, indiferent de domeniu. Este și o sabie cu două tăișuri – oamenii vor face mai frumos, dar vor gândi mai puțin](https://media.iqads.ro/2025/05/iqads-ai-cover-410.jpg)
[AIdea] Marius Goleanu: Este clar că AI va fi folosit din ce în ce mai des, indiferent de domeniu. Este și o sabie cu două tăișuri – oamenii vor face mai frumos, dar vor gândi mai puțin
![[PR Playbook] Cosmin Mareș: Etica în PR se traduce prin responsabilitatea de a pune întrebările corecte înainte de a construi un mesaj](https://media.iqads.ro/2025/05/foto-cosmin-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Cosmin Mareș: Etica în PR se traduce prin responsabilitatea de a pune întrebările corecte înainte de a construi un mesaj
![[PR Playbook] Octav Ștefan: În 2025, o criză de comunicare nu este despre cine are dreptate, ci despre cine înțelege repede cum se simte publicul](https://media.iqads.ro/2025/04/fotojet-2025-04-30t155305-507-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Octav Ștefan: În 2025, o criză de comunicare nu este despre cine are dreptate, ci despre cine înțelege repede cum se simte publicul

8 greșeli comune în Digital Marketing. Dan Toma: „Un buget mare fără o strategie e ca o mașină de curse fără direcție”

MOCAPP anunță lansarea ediției #4 a Influencer Accelerator (IAM) – programul educațional dedicat creatorilor de conținut din România
![[PR Playbook] Raluca Zamfir: Atenţia nu poate fi cumpărată, ci mai întâi trebuie obţinută printr-un conținut valoros și relevant](https://media.iqads.ro/2025/04/rz-1-copy-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Raluca Zamfir: Atenţia nu poate fi cumpărată, ci mai întâi trebuie obţinută printr-un conținut valoros și relevant
![[PR Playbook] Ioana Ciobanu: Nu mai este loc de interpretare, ambiguitate sau ”povești frumoase”. Brandurile trebuie să comunice onest și asumat chiar și în situații dificile](https://media.iqads.ro/2025/03/ioana-ciobanu-pr-director-golin-romania-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Ioana Ciobanu: Nu mai este loc de interpretare, ambiguitate sau ”povești frumoase”. Brandurile trebuie să comunice onest și asumat chiar și în situații dificile
![[PR Playbook] Aela Cotabiță: În crizele de imagine comunicarea nu mai vizează doar presa, ci și consumatorii, care au propria voce în social media](https://media.iqads.ro/2025/03/aela-cotabit-a-highlight-pr-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Aela Cotabiță: În crizele de imagine comunicarea nu mai vizează doar presa, ci și consumatorii, care au propria voce în social media
![[PR Playbook] Raluca Mihălăchioiu & Simona Dan: Succesul în PR nu mai e despre cine strigă mai tare, ci despre cine spune cea mai bună poveste](https://media.iqads.ro/2025/03/fotojet-2025-03-27t174908-402-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Raluca Mihălăchioiu & Simona Dan: Succesul în PR nu mai e despre cine strigă mai tare, ci despre cine spune cea mai bună poveste

Pareto Report | "Ne place să ne plângem, dar România actuală este – cel puțin economic – de la mare distanță cea mai bună versiune a sa"
![[Newsletter Collection] Radu Oncescu: În #SoMeBites dau un brief zilnic despre tot ce mișcă pe internet. Informare, învățare, inspirație și educație sunt motivele pentru care scriu](https://media.iqads.ro/2025/03/467187982-10229809329230261-576099913676978145-n-2-cover-410.jpg)
[Newsletter Collection] Radu Oncescu: În #SoMeBites dau un brief zilnic despre tot ce mișcă pe internet. Informare, învățare, inspirație și educație sunt motivele pentru care scriu

IDEOLOGIQ redefinește Collibri: rebranding și concept de lansare pentru platforma AI de gestionare a documentelor

theMarketer, platformă românească de email marketing premiată internațional: Două trofee la AVA Digital Awards și extinderea pe piața americană

Andra Iacob preia conducerea agenției Chapter 4 România: O nouă viziune pentru o comunicare strategică și sustenabilă
![[Creativitatea de zi cu zi] Diana Coman: E nevoie să trecem de pe pilot automat pe mod avion din când în când și să ne facem timp pentru a ne pune întrebările care contează](https://media.iqads.ro/2025/01/5n9a2164-edit-web-cover-410.jpg)
[Creativitatea de zi cu zi] Diana Coman: E nevoie să trecem de pe pilot automat pe mod avion din când în când și să ne facem timp pentru a ne pune întrebările care contează

Next Advertising este alături de Autonom în comunicarea proiectului “Alături de antreprenorii RBL pe Via Transilvanica”

Raiffeisen Bank prezintă prima generație de bankfluencers – un altfel de influenceri care vorbesc pe limba ta despre banking

Povestea unui ghostwriter care NU scrie cărți, NU face realitatea mai frumoasă decât este și NU citește gândurile clienților

Principalele concluzii ale profesioniștilor invitați la HR Uncovered 2024. „Organizațiile cu o diversitate ridicată au șansa să fie cu peste 20% înaintea competitorilor direcți”

MOCAPP anunță lansarea ediției #3 a Influencer Accelerator (IAM) – o inițiativă care formează viitoarea generație de creatori responsabili

Iarina Taban: De 10 ani, 3.000 de copii și tineri instituționalizați și din medii defavorizate primesc, prin intermediul rețelei noastre de voluntari, îmbrățișări, încurajare, ajutor la teme, șansa la un viitor mult mai bun
![[Creativitatea de zi cu zi] Florian Langa: Nu există shortcuts pentru creativitate. Ca orice skill, se dobândeşte şi se perfecţionează prin expunere la o gamă cât mai diversă de lucrări creative şi prin practică](https://media.iqads.ro/2024/09/florian-langa-iqads-landscape-cover-410.jpg)