
Articole care au sursa Kooperativa
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Kooperativa


Lansarea filmului „Meserii cu Rost 2": un proiect al Andrei Pintican despre identitate profesională, dedicat noilor generații
![Spill the tea, ediția de agenție [Kooperativa 2.0]: departamentul de PPC, reclame blocate și solicitări neașteptate de la clienți](https://media.iqads.ro/2022/12/kooperativa-spill-the-tea-cover-410.jpg)
Spill the tea, ediția de agenție [Kooperativa 2.0]: departamentul de PPC, reclame blocate și solicitări neașteptate de la clienți
![Spill the tea, ediția de agenție [Kooperativa 2.0]: departamentul Social Media, tipologii de clienți și goana după engagement](https://media.iqads.ro/2022/10/kooperativa-spill-the-tea-cover-410.jpg)
Spill the tea, ediția de agenție [Kooperativa 2.0]: departamentul Social Media, tipologii de clienți și goana după engagement

Robert Nicolae Feraru și Cosmin Sipoș se alătură ownership-ului Kooperativa 2.0, devenind cei mai noi asociați ai agenției de comunicare integrată

Marin Apostol, Kooperativa 2.0: E rândul ca web3-ul să intre în prim-plan, iar aici Coinbase, Binance și OpenSea sunt în pole-position

3DUTECH lansează cea de-a patra ediție a campaniei „Modelează viitorul. Printează-l 3D!”, ajungând la 40 de licee din țară transformate în hub-uri de imprimare 3D

Andreea Prioteasa, Kooperativa 2.0: Cum te poate ajuta faptul că rezonezi cu specificul unui brand în strategia de comunicare?

Livia Plămădeală, Kooperativa 2.0: Oare visează algoritmii concepte vizuale? De ce o incursiune în antichitate te-ar putea ajuta să nu te temi de roboții viitorului

Claudia Miler, Kooperativa 2.0: La începuturi, influencer marketingul era ca un fel de modă, acum există strategii și obiective măsurabile, iar clienții devin tot mai conștienți de importanța acestora

Începând cu luna octombrie, Kooperativa 2.0 devine membru al Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT)

Kooperativa 2.0 devine agenția de comunicare a Genesis College și anunță preluarea francizei finlandeze Kipinä

Carmen Bobic, Kooperativa 2.0: Community managementul pe platformele sociale creează puntea de legătură între brand și publicul țintă

Irina Drăgan, Kooperativa 2.0: Copywriting-ul este un proces – mai întâi îți lustruiești armele și apoi ieși pe câmpul de luptă digital
