
Articole care fac referire la Junior Art


Cum să te autosabotezi și să iasă bine? Ai auzit de CriPSy Bruger? CriSPy sau CriPSy? Aceasta este întrebarea pusă de Verdino, Waio și ontheroof

Orice plan poate ieși Bine din Prima – o nouă campanie semnată de v8 și BRD, pentru Creditul de Nevoi Personale BRD Expresso

Saatchi & Saatchi + The Geeks: Cum am transformat Quiet time în Quality time prin 6 Ghicitori muzicale

McCann Worldgroup Romania cauta NEXT STAR TEAM: meet Lia Bira, Group Creative Director @ McCann Bucharest

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează campania aniversară Dăruiește Viață – De 10 ani Dăruitori. De Schimbare

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

VEKA și Oxygen dau viață personajului german care se pricepe la ferestre, în serialul Die A-Klasse-Show, cu Hermann VEKA

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

Profero coordonează comunicarea digitală a brandurilor Mirinda, Lemon Lemon, Prigat, 7UP și Gatorade în România

Moldova - Marea Britanie - România - GAV. Igor Pogorevici: "În România, lumea e mai îndrăzneață în comunicare decât peste Prut"

Ziua bună se măsoară în lingurițe de înghețată. Profero coordonează comunicarea digitală a brandului Ben & Jerry’s în România

De Halloween, agentia de publicitate Armada impreuna cu Muzeul National de Istorie Naturala “Grigore Antipa”, ii indeamna pe tineri sa nu le fie frica sa mearga la muzeu
![[ADventura Ursus: Participantii] Andrei Grosu & Teodor Chiripuci: Rolul nostru a fost sa ne demontam, folosind argumente, propriile noastre concepte](https://media.iqads.ro/2016/05/cover-800x450-cover-410.jpg)
[ADventura Ursus: Participantii] Andrei Grosu & Teodor Chiripuci: Rolul nostru a fost sa ne demontam, folosind argumente, propriile noastre concepte
