
Articole care fac referire la Interpublic Group
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Interpublic Group


MullenLowe România lansează Indexul Mpatiei 2.0, noul barometru al relației brand–consumator măsurat prin prisma empatiei

Media Fact Book 2025: Venituri nete totale de 847 milioane de euro, estimate pentru sfârșitul acestui an, pentru piața de media din România

FCB Bucharest câștigă Bronze la Effie Awards România 2025 cu lansarea TOO MUCH Takis – campania care a provocat Gen Z să fie “prea” ei înșiși

GAMA&GAMA lansează campania „Prietenul tău patruped nu este o jucărie”, cu sprijinul Itsy Bitsy și Initiative

Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară - o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră

MullenLowe România anunță numirea lui Alex Petrescu în funcția de Creative Director. Agenția extinde parteneriatul cu Simina Leotescu în rol de Strategy Director

Cristiana Belodan se reîntoarce în lumea agențiilor de publicitate ca Managing Director MullenLowe România

Piața locală de media este estimată la 778 de milioane de euro în 2024, conform analizei Media Fact Book by Initiative România

„Arta Ochilor” – O fuziune între tehnologie și artă, creată de MullenLowe România pentru Clareon PanOptix, maestrul cristalinelor artificiale

Experiența întâlnește inovația la Agrii Practic, o campanie experiențială marca Agrii România x MullenLowe România

Media Fact Book 2024, Initiative: Piața locală de media va ajunge la valoarea record de 762 de milioane de euro până la finalul acestui an

Mullen lansează Indexul Mpatiei, un instrument unic pe piață, menit să cartografieze relația dintre empatie și performanța de brand

Piața locală de media, venituri record de 700 milioane de euro, în 2023, conform estimării Initiative România

Mullen devine partenerul creativ al Alcon. Prima campanie semnată este Clear Vision of the Future, împreună cu Medic One

Topfer, Medic One și Mullen au încălecat pe-o șa și spun… Povești de adormit părinții – o colecție de mituri despre îngrijirea copiilor dezbătute printr-o campanie de basm

Mullen România înscrie o nouă victorie: bronz la Lisbon International Advertising Festivals Group cu „Suport pentru Suporteri”

Pentru ce e musai să te ambalezi? Lidl și Mullen garantează că merită să fii Ambalat pentru prospețime și carne proaspătă, și prezintă noua miniserie video Știi și Gătești

În atenția iubitorilor de surprize: Află cum aplicația mobilă Lidl Plus aduce Mai multe beneficii în buzunarul tău, prin noua campanie creativă semnată de MullenLowe

Media Fact Book 2023, Initiative: Peste 683 de milioane de euro este valoarea estimată pentru piața de media din România, la finalul acestui an

Studiu BOLD by Initiative, Medic One, Path & iSense Solutions: Peste 70% dintre români sunt afectați de creșterile de prețuri la medicamente și servicii medicale, iar majoritatea așteaptă acțiuni de educare și susținere din partea industriei farmaceutice

Grupul ONG-uri pentru Cetățean și FCB cheamă românii la Marea Adunare Virtuală, pentru modificarea unei legi abuzive

Initiative reconfirmă parteneriatul cu Orange: agenția continuă să coordoneze comunicarea media pentru pentru rețeaua numărul 1 în România

Young Drummers Competition este câștigat de Mario Francisco, Senior Art Director la MullenLowe România
