
Articole care fac referire la Instagram


FameUp își dublează performanțele: lansarea multi-campaign pentru campanii cross-platform cu micro-influenceri

Andrei Oltean & Ovidiu Ban: Cea mai mare problemă în acest moment este alienarea oamenilor și demonizarea lor
![[Hai cu votul] Silviu Istrate (Faiăr): Votul este cea mai puternică armă pe care o avem împotriva politicienilor care cred că suntem indiferenți la ce fac ei](https://media.iqads.ro/2025/05/silviu-faiar-foto-larisa-balta-41861200-cover-410.jpg)
[Hai cu votul] Silviu Istrate (Faiăr): Votul este cea mai puternică armă pe care o avem împotriva politicienilor care cred că suntem indiferenți la ce fac ei

BASF lansează noua campanie de comunicare „Din dragoste pentru agricultură și pentru cea mai importantă meserie din lume” în România
![[Hai cu votul] Melisa Ionescu: Nepăsarea e periculoasă. Votul e mai mult decât o ștampilă – e vocea noastră, puterea noastră](https://media.iqads.ro/2025/05/20250508-112743-cover-410.jpg)
[Hai cu votul] Melisa Ionescu: Nepăsarea e periculoasă. Votul e mai mult decât o ștampilă – e vocea noastră, puterea noastră
![[PR Playbook] Cosmin Mareș: Etica în PR se traduce prin responsabilitatea de a pune întrebările corecte înainte de a construi un mesaj](https://media.iqads.ro/2025/05/foto-cosmin-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Cosmin Mareș: Etica în PR se traduce prin responsabilitatea de a pune întrebările corecte înainte de a construi un mesaj
![[Hai cu votul] Andrei Vasile: Oamenii vor ceva nou. Din păcate, acesta este și contextul în care sistemele totalitare iau amploare, într-o populație confuză și revoltată](https://media.iqads.ro/2025/05/img-8071-enhanced-nr-cover-410.jpg)
[Hai cu votul] Andrei Vasile: Oamenii vor ceva nou. Din păcate, acesta este și contextul în care sistemele totalitare iau amploare, într-o populație confuză și revoltată

Platforma care a transformat lansarea campaniilor de micro-influenceri într-un proces de 14 ori mai rapid

8 greșeli comune în Digital Marketing. Dan Toma: „Un buget mare fără o strategie e ca o mașină de curse fără direcție”

Canopy și Temerarii anunță parteneriatul pentru promovarea emisiunii Temerarii și creșterea vizibilității în mediul digital
![[PR Playbook] Ionuț Tecuceanu: Ca om de PR în ziua de azi, să ții toate mingile în aer devine un procedeu de echilibristică avansată](https://media.iqads.ro/2025/04/it-1-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Ionuț Tecuceanu: Ca om de PR în ziua de azi, să ții toate mingile în aer devine un procedeu de echilibristică avansată

MOCAPP anunță lansarea ediției #4 a Influencer Accelerator (IAM) – programul educațional dedicat creatorilor de conținut din România
![[PR Playbook] Raluca Zamfir: Atenţia nu poate fi cumpărată, ci mai întâi trebuie obţinută printr-un conținut valoros și relevant](https://media.iqads.ro/2025/04/rz-1-copy-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Raluca Zamfir: Atenţia nu poate fi cumpărată, ci mai întâi trebuie obţinută printr-un conținut valoros și relevant
![[PR Playbook] Gerhald Ernst: În gălăgia de azi, cel mai important atu rămâne autenticitatea unui comunicator și relația pe care o construiește cu jurnalistul](https://media.iqads.ro/2025/04/fotojet-2025-04-04t112739-108-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Gerhald Ernst: În gălăgia de azi, cel mai important atu rămâne autenticitatea unui comunicator și relația pe care o construiește cu jurnalistul

Humana People to People lansează Humana Hub, platforma care conectează oameni și idei pentru o modă sustenabilă
![[PR Playbook] Ioana Ciobanu: Nu mai este loc de interpretare, ambiguitate sau ”povești frumoase”. Brandurile trebuie să comunice onest și asumat chiar și în situații dificile](https://media.iqads.ro/2025/03/ioana-ciobanu-pr-director-golin-romania-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Ioana Ciobanu: Nu mai este loc de interpretare, ambiguitate sau ”povești frumoase”. Brandurile trebuie să comunice onest și asumat chiar și în situații dificile

Recomandări autentice, timp câștigat: Cum schimbă FameUp jocul pentru branduri și echipele de marketing

Cezara Grama & Maria Cezar: Democrația există atâta timp cât cetățenii știu să o ceară și înțeleg să o protejeze

ING Bank România: 34% dintre clienții ING Bank România cu vârsta între 18 și 24 de ani au cont de economii. Tinerii români sunt preocupați de inflație, șomaj și de taxele prea mari

PENNY este partener principal al Cursei Populare 3.5K din cadrul Bucharest International Half Marathon by Constantina Diță

Ilinca Băcilă: Cel mai important pentru mine este sa fac oamenii sa simta. Fie ca simt sa danseze, sa cante cu mine, sau sa planga, cred ca asta este scopul muzicii in general
![[Newsletter Collection] Oana Filip: Newsletterul meu este de nișă, educativ și tratează doar subiecte care țin de universul de community building](https://media.iqads.ro/2025/03/oana-filip-credits-alex-galmeanu-cover-410.jpg)
[Newsletter Collection] Oana Filip: Newsletterul meu este de nișă, educativ și tratează doar subiecte care țin de universul de community building
![[Case Study] MIZAR x OPTIMIZED: Strategie integrată cu impact în vânzări, într-un an plin de provocări](https://media.iqads.ro/2025/03/val2-1200x620-cu-logo-cover-410.jpg)
[Case Study] MIZAR x OPTIMIZED: Strategie integrată cu impact în vânzări, într-un an plin de provocări

Grupul City Grill: Meniul noii generații. Cum își aleg tinerii restaurantele și cât cheltuiesc la o ieșire

Cristina Marinau: Inspiratia o regasesc in natura, in formele si culorile ei, in portul popular traditional
![[Newsletter Collection] Radu Oncescu: În #SoMeBites dau un brief zilnic despre tot ce mișcă pe internet. Informare, învățare, inspirație și educație sunt motivele pentru care scriu](https://media.iqads.ro/2025/03/467187982-10229809329230261-576099913676978145-n-2-cover-410.jpg)