![[Refresh creativ] Claudiu Dobriță: Cand lipseste provocarea, solutiile nu pot fi decat caldute. Creativitatea are nevoie de tensiune si asta vine din unghiuri asumate si din curaj](https://media.iqads.ro/2025/05/fotojet12-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Heineken
![[Refresh creativ] Claudiu Dobriță: Cand lipseste provocarea, solutiile nu pot fi decat caldute. Creativitatea are nevoie de tensiune si asta vine din unghiuri asumate si din curaj](https://media.iqads.ro/2025/05/fotojet12-cover-410.jpg)

eMAG este Partener Principal al DevTalks Romania 2025, cea mai mare conferință tech din România si CEE

Godmother construiește poduri între culturi și generații de creativi din continente diferite. „Ideea rămâne limbajul comun universal”

DevTalks 2025 transformă Bucureștiul în epicentrul tehnologiei din Europa de Sud-Est: 7.000+ participanți, 150+ speakeri și giganți globali precum OpenAI, Microsoft și GitHub

MullenLowe România anunță numirea lui Alex Petrescu în funcția de Creative Director. Agenția extinde parteneriatul cu Simina Leotescu în rol de Strategy Director

Aventură anamorfică 3D OOH: Corabia Survivor România naufragiază pe billboarduri digitale în Iași și București

Cristiana Belodan se reîntoarce în lumea agențiilor de publicitate ca Managing Director MullenLowe România
![[Rewind & Play] Liviu Țurcanu: Promovarea diversității, incluziunii și a echității vor fi esențiale pentru branduri și la noi](https://media.iqads.ro/2025/01/liviu-2-cover-410.jpg)
[Rewind & Play] Liviu Țurcanu: Promovarea diversității, incluziunii și a echității vor fi esențiale pentru branduri și la noi

Poveste festivă cu accente italiene într-o campanie anamorfică 3D OOH semnată de WINK pentru Birra Moretti

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024

Colliers: Logicor a achiziționat 4,6 hectare de teren de la Jumbo, la ieșirea din Pallady, într-o tranzacție intermediată de Colliers. 2024 se dovedește a fi un an foarte bun pentru achiziții strategice pe piața terenurilor

De la experiență de eveniment la cultură de festival: Conferința despre Diversitate și Incluziune | O inițiativă OPEN MINDS

Věra Šídlová, Global Director, Creative, Kantar | Cannes Lions 2024: Cinci surse de inspirație pentru specialiștii în marketing

Mullen lansează Indexul Mpatiei, un instrument unic pe piață, menit să cartografieze relația dintre empatie și performanța de brand

Fanii adevărați merg la finala UEFA Champions League cu Heineken®, în cea mai nouă campanie semnată Tribal Worldwide

6 experți internaționali și 25 profesioniști locali dezbat cum va arăta viitorul muncii, în cadrul conferinței „Tomorrow@work” – 15 martie 2024

Călin Marcu se alătură echipei Cohn & Jansen Creative Network, în calitate de Group Creative Director
![[Media Update] Cosmin Cojocaru: Cu toate schimbarile tehnologice, deschidem televizorul cam la fel de mult ca acum doua decenii, desi multi dintre noi credem cu sinceritate ca ne uitam mult mai putin la TV](https://media.iqads.ro/2024/02/cosmin-cojocaru-cover-410.jpg)
[Media Update] Cosmin Cojocaru: Cu toate schimbarile tehnologice, deschidem televizorul cam la fel de mult ca acum doua decenii, desi multi dintre noi credem cu sinceritate ca ne uitam mult mai putin la TV
![[Marcom 2024] Bogdan Ivașcu: Va trebui să ne obișnuim din ce în ce mai mult, în noul context, să ieșim din zona de confort și să fim reactivi. Vor avea de câștigat cei cărora le plac surprizele](https://media.iqads.ro/2024/01/bogdan-ivascu-minio-studio-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Bogdan Ivașcu: Va trebui să ne obișnuim din ce în ce mai mult, în noul context, să ieșim din zona de confort și să fim reactivi. Vor avea de câștigat cei cărora le plac surprizele
