
Articole care fac referire la DTP


Constanța Logo Challenge | Victor Bratu: Mi-am dorit să creez simboluri care să reflecte identitatea orașului într-un mod relevant, ușor de reținut și care să poată rezista în timp

Constanța Logo Challenge | Valentin Ioniță: Am găsit în graphic design o îmbinare între creativitate și ordonarea vizuală de care simțeam că am nevoie

Vladimir Florentin: Nu fotografiez oameni, dar lucrările mele sunt despre cum suntem afectați—de gentrificare, de politică, de transformările invizibile care ne redesenează spațiile fără să ne întrebe

pastel și Danubius Exim modelează viitorul industriei fiscale și comerciale românești printr-un parteneriat strategic, exclusiv

Constanța Logo Challenge | Mihai Iulian Grâul: Cel mai greu a fost să cuprind cât mai multe din atracțiile Constanței. De la vechi la nou, să încerc să fac un logo estival, modern, cosmopolit și vesel

Galbani și the Syndicate au dat startul cursei pentru cele mai spectaculoase gusturi în stil italian

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată Fanta și VML România

Diana Tivu: Un artist are nevoie să înțeleagă că munca lui joacă un rol în viețile celor din jur și că e monetizabilă, să aibă încredere că merită tot efortul de a exersa zi de zi

VML, singura agenție din România premiată la London International Awards. Campania 15 sub 15 câștigă Bronze la Creativity in B2B

Cu HERMOSA există viață şi după vacanță. Next Advertising și HERMOSA lansează campania de promovare a colecției de toamnă

DDB România și Pepco România lansează campania „Discuții din inimă” pentru a încuraja comunicarea sinceră dintre părinți și copii

Naționala Feminină de Fotbal continuă campania împotriva stereotipurilor: Modele de Femeie – ediția 2024 – ALBUM DE FAMILIE
![[Start in industrie] Alexandra Nae: Într-o eră dominată de consumerism, încercăm să impresionăm prin sustenabilitate și responsabilitate, în timp ce trebuie să vindem cât mai mult](https://media.iqads.ro/2024/03/iqadsv2-850x478-cover-410.jpg)
[Start in industrie] Alexandra Nae: Într-o eră dominată de consumerism, încercăm să impresionăm prin sustenabilitate și responsabilitate, în timp ce trebuie să vindem cât mai mult

Cheil | Centrade și First Bank lansează campania de credit ipotecar pentru pământeni, despre care vorbesc chiar și extratereștrii

AVON și pastel au dăruit ÎNCREDERE celor 500 de reprezentați AVON în cadrul evenimentului anual, Conferința Liderilor

Compania de Apă Devin JSC dă startul comunicării prin campania "Corpul tău vorbește. Dă-i voce cu Devin"

Next Advertising și FRF lansează Modele de Femeie 2023. O campanie pentru normalizarea prezenței femeilor în fotbal și oriunde, semnată de Naționala Feminină de Fotbal a României

Ce a fost în capul lor? Șerban Alexandrescu: Voiai să-i dai cu roatele-n sus la prezentare, voiai să-i spargi la creieri, voiai să faci ce n-a mai făcut nimeni în oraș

Iris Popescu: Sperăm ca oamenii care vor citi ghidul de design incluziv să înceapă să-și creeze propriile lor contexte de socializare incluzive - de la familie, la vecini, mediul de lucru

Un parteneriat bazat pe încredere: pastel și FAN Courier lansează prima campanie dezvoltată împreună
![[Start in industrie] Daria Panaite: Dacă la început te simți puțin pierdut, speriat și copleșit de toate informațiile pe care le primești, atunci keep going, ești pe drumul cel bun!](https://media.iqads.ro/2023/07/whatsapp-image-2023-06-12-at-17-41-39-cover-410.jpg)
[Start in industrie] Daria Panaite: Dacă la început te simți puțin pierdut, speriat și copleșit de toate informațiile pe care le primești, atunci keep going, ești pe drumul cel bun!
