
Articole care fac referire la Digital Art Director


Digitas România și Publicis Relations ne invită să privim frica dintr-o nouă perspectivă în campania aniversară Allianz-Țiriac Asigurări

Rețeaua de Sănătate Regina Maria, Publicis, Digitas și Publicis Relations lansează MUSIC TO MY BRAIN – melodia care ne pregătește să nu mai simțim frică la RMN

Merită BIO, noua campanie Napolact BIO semnată de Propaganda, inspiră încredere tuturor părinților – „Tu îl crești mare și puternic”

Murfatlar Vinul lansează platforma de comunicare "Jumătate vin, jumătate viață", o campanie semnată Propaganda

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

Acasă merită ce-i mai bun! O campanie de fashion un pic altfel, despre ce purtăm când “nu ne vede nimeni” | Autori: Sofiaman & Line Agency

Next Advertising și FRF lansează Modele de Femeie 2023. O campanie pentru normalizarea prezenței femeilor în fotbal și oriunde, semnată de Naționala Feminină de Fotbal a României

„Dacă vrei să stai relaxat, mergi la medic!” Noua campanie Servier & Medic One pentru Boala Venoasă Cronică (BVC)
![[Refresh creativ] Bogdan Teodorescu: Consumatorii s-au schimbat, targeturile se suprapun. E mai mult zgomot, toata lumea țipă din toți rărunchii](https://media.iqads.ro/2023/04/poza-oltin-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Bogdan Teodorescu: Consumatorii s-au schimbat, targeturile se suprapun. E mai mult zgomot, toata lumea țipă din toți rărunchii

Eroii Teach for Romania. ”Ce se întâmplă atunci când copiii nu mai citesc? Personalitățile istorice, personajele literare, toată cultura, arta și istoria noastră dispar sau își pierd sensul în niște clișee irelevante”

O altă hartă a României. Aceea a gustului bun, a locurilor mai puțin știute și a rețetelor redescoperite alături de PENNY

Îl știți pe Ovidiu? Nu poetul, nici orașul, ci bradul și povestea lui cu schepsis, spusă de Cohn & Jansen și Bergenbier

10% din necesarul de consum de gaze naturale în România: eveniment de inaugurare de anvergură, marca Golin și Mullen, pentru un proiect de importanță națională

Aventura extratereștrilor de la First Bank continuă, într-un episod despre refinanțare semnat de Cheil | Centrade

MAINSTAGE | THE AGENCY a preluat conturile de social media ale show-urilor „SuperStar România”, „Masked Singer România” și „Căsătoriți pe nevăzute” produse de trustul PRO TV pentru sezonul toamnă/iarnă 2021

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Noua Dacia Logan e aici. Împreună cu o campanie despre impact, reinventare și contemporan, semnată de Cohn & Jansen

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

OMV ridică ștacheta și aduce cafeaua Single Origin 100% Arabica în restaurantele VIVA CAFÉ. Mihai Chiriță: Cafeaua unește oamenii!

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![[Obsesii part-time] Andreea Clincea (Geometry): Nu fac kickboxing pentru ca-mi place sa lovesc oameni sau sa ma bat cu cineva](https://media.iqads.ro/2019/08/andreea-clincea-2-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Andreea Clincea (Geometry): Nu fac kickboxing pentru ca-mi place sa lovesc oameni sau sa ma bat cu cineva
![[Noii publicitari] Luiza Barbu (Spoon Media): A fost un șoc să descopăr că publicitatea nu se pupă mereu cu ce înțelegeam eu ca fiind "estetic", după 5 ani de facultate de arte](https://media.iqads.ro/2018/06/poza-cover-410.jpg)