![[Case Study] În Stare de Bine la aniversarea de 6 ani – Poveștile din spatele cifrelor](https://media.iqads.ro/2025/06/isdb-cover-picture-copy-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la CSR Manager
![[Case Study] În Stare de Bine la aniversarea de 6 ani – Poveștile din spatele cifrelor](https://media.iqads.ro/2025/06/isdb-cover-picture-copy-cover-410.jpg)

pastel și Masteratul de Marketing și Comunicare în Afaceri de la Facultatea de Marketing, din cadrul Academiei de Studii Economice din București – un parteneriat pentru formarea specialiștilor de mâine
![[Case Study] Cum comunici despre intersecționalitate. De la „n-ați găsit și voi un cuvânt mai bun?” la „Ups, sunt și eu aici. N-am știut că am fost discriminat”](https://media.iqads.ro/2024/11/colaj-deschidere-cover-410.jpg)
[Case Study] Cum comunici despre intersecționalitate. De la „n-ați găsit și voi un cuvânt mai bun?” la „Ups, sunt și eu aici. N-am știut că am fost discriminat”

AVON și Kaufland România susțin Caravana Cancel Cancer și consolidează informațiile despre educație și prevenție

„Ștergem tradiția de praf”: manifestul Profi și Goldfish Project care ne îndeamnă să redescoperim gustul autentic românesc

Ferma „Sol și Suflet”: trei ani de inovație care au dus la un model autosustenabil în agricultura regenerativă românească

Un milion de euro pentru ONG-uri: Kaufland România și FDSC anunță programul În Stare de Bine 2024 - 2025

Cei mai buni angajatori din România și profesioniștii din HR își dau întâlnire la conferința APPLY, pe 22 martie

AVON și pastel au dăruit ÎNCREDERE celor 500 de reprezentați AVON în cadrul evenimentului anual, Conferința Liderilor

Bookster lansează campania „Trimite-i șefului tău o carte” pentru angajații care nu au Bookster în companie

Peste 16.000 de femei au beneficiat de ecografii mamare gratuite prin caravana socială Cancel Cancer

AVON și Kaufland România continuă caravana socială #CancelCancer – un demers de prevenție împotriva cancerului de sân - îndemnând femeile să dea ‘cancel’ motivelor pentru care amână controlul mamar anual

Kaufland România și Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile lansează al doilea apel de proiecte din 2023 din cadrul programului de granturi În Stare de Bine, dedicat ONG-urilor
![[PR & Comunicare 2023] Ioana Duca și Nicoleta Apostol: Uneori brandurile abordează PR-ul ca un panaceu pentru lucrurile care nu funcționează și care au nevoie să fie „înfrumusețate”. Mi-aș dori să scăpăm de această percepție disfuncțională](https://media.iqads.ro/2023/05/pr-pastel-cover-410.jpg)
[PR & Comunicare 2023] Ioana Duca și Nicoleta Apostol: Uneori brandurile abordează PR-ul ca un panaceu pentru lucrurile care nu funcționează și care au nevoie să fie „înfrumusețate”. Mi-aș dori să scăpăm de această percepție disfuncțională

Concertul Regal caritabil revine pe scena Ateneului Român în susținerea tinerilor artiști ai României

10% din necesarul de consum de gaze naturale în România: eveniment de inaugurare de anvergură, marca Golin și Mullen, pentru un proiect de importanță națională

AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer, îndemnând femeile să fie parte din cel mai mare manifest-social al scuzelor (ne)necesare

Farmec a ajuns la 50 de mii de ambalaje reciclate în campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”

KFC se alătură și anul acesta World Vision în susținerea programului de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”

KFC România contribuie la reducerea risipei alimentare prin extinderea programului Harvest, ajungând la 40 de restaurante implicate la nivel național

15 minute pentru viață. AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer - caravana națională de ecografii mamare gratuite

HerculaneProject lansează #IGotMarked, platformă de promovare și valorificare digitală a patrimoniului cultural al Băilor Herculane. Om cu om salvăm patrimoniul

KFC România și Banca Regională pentru Alimente Oradea devin parteneri în susținerea programului Harvest
