
Articole care fac referire la Content Manager


Platforma de comunicare „Vis de antreprenor”. Cum a transformat METRO o idee în povestea unor generații de antreprenori
![[Case Study] Conferința Anuală a EMN la București: semințele microfinanțării „semănate” în cel mai important eveniment al industriei din Europa](https://media.iqads.ro/2024/07/poza-1-cover-410.jpg)
[Case Study] Conferința Anuală a EMN la București: semințele microfinanțării „semănate” în cel mai important eveniment al industriei din Europa

METRO România a lansat platforma de comunicare "Vis de Antreprenor", un “microfon” pentru vocea colectivă a antreprenorilor independenți din România

3 povești care ne unesc. O campanie Raiffeisen Bank România, semnată de Publicis și Publicis Relations

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

Topfer, Medic One și Mullen au încălecat pe-o șa și spun… Povești de adormit părinții – o colecție de mituri despre îngrijirea copiilor dezbătute printr-o campanie de basm
![[SoMe Update] Elena Cucu: Bulele online, înțelese cum trebuie, pot juca un rol vital în dezvoltarea unui brand](https://media.iqads.ro/2023/11/elena-cucu-cover-410.jpg)
[SoMe Update] Elena Cucu: Bulele online, înțelese cum trebuie, pot juca un rol vital în dezvoltarea unui brand

CBD mythbusting: Despre beneficiile CBD în noua campanie de lansare CANNASEN în România semnată de Medic One, în colaborare cu Mullen, Golin și Initiative

SocialPedia 51: Totul despre "Influencer Marketing în 2023" cu Adrian Anghel, Cristina Stroiu și Aluziva

Gestoteca pentru Siguranța Online, o campanie dezvoltată de Golin pentru ARB (Asociația Română a Băncilor)
![[Art Superstars Wanted by glo™] Adelina Plăeșu: Orice competiție are același scop, să premieze munca, talentul, pasiunea. Pentru glo™ vine acest extra layer în care punem accent cu precădere pe artiștii la început de drum](https://media.iqads.ro/2023/06/adelina-plaesu-iqads-cover-410.jpg)
[Art Superstars Wanted by glo™] Adelina Plăeșu: Orice competiție are același scop, să premieze munca, talentul, pasiunea. Pentru glo™ vine acest extra layer în care punem accent cu precădere pe artiștii la început de drum

Fundația Arctic îi provoacă pe români să adopte comportamente sustenabile prin campania „Redefinește mândria românească”

Dragostea învinge Swipe-ul la Eco Graffers Wanted by glo™. Bucureștiul va avea în curând o nouă operă de artă stradală

Sînziana Stoicescu: Eco Graffers Wanted by glo™ oferă o platformă de exprimare pentru membrii întregii comunități, chiar și pentru cei care poate sunt la început de drum

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
![[Start în creație] Svetlana Postolachi: Ori suntem prea cuminți, ori alegem hype-ul ieftin, de prost gust și ofensator](https://media.iqads.ro/2020/09/fotojet4-cover-410.jpg)
[Start în creație] Svetlana Postolachi: Ori suntem prea cuminți, ori alegem hype-ul ieftin, de prost gust și ofensator

Adrian Georgescu: Un exercițiu foarte bun pentru un artist e să încerce să gândească măcar 10% asemenea unui om din publicitate

Împreună suntem echipa României. O campanie Saatchi&Saatchi + The Geeks pentru FORTUNA și Echipa Naționala de Fotbal
![[Noii publicitari] Robert Endres (Hueman): Inamicul comun al publicitarilor este overtime-ul. E un rău necesar, mai ales dacă vrei să termini proiectul la timp](https://media.iqads.ro/2018/07/endres-cover-410.jpg)
[Noii publicitari] Robert Endres (Hueman): Inamicul comun al publicitarilor este overtime-ul. E un rău necesar, mai ales dacă vrei să termini proiectul la timp

O campanie derulată exclusiv online de ThinkDigital i-a adus filmului „Octav” premiul GOPO pentru filmul românesc cu cei mai mulți spectatori în 2017
![[Conferintele FIBRA #2] Ofurile digitalului in publicitate: "Aoleu, trebuie sa facem campanie si pe digital. Hai cu o aplicatie pe Facebook"](https://media.iqads.ro/2017/11/23757613-1734459199918963-308458803-o-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA #2] Ofurile digitalului in publicitate: "Aoleu, trebuie sa facem campanie si pe digital. Hai cu o aplicatie pe Facebook"
