
Articole care fac referire la Client Lead


HOSPICE Casa Speranței și Saatchi Creative Hub lansează un outdoor inedit: patul de spital plin cu sute de povești

Saatchi & Saatchi și 7DAYS lansează primul tool digital din România prin care îți poți afla ADN-ul muzical
![[Obsesii part-time] Miruna Săndulescu: Am descoperit ca actoria este supremul exercitiu de prezenta, ca adevarul nu se naste decat in relatie cu celalalt](https://media.iqads.ro/2024/06/stele-in-lumina-diminetii-lora-96-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Miruna Săndulescu: Am descoperit ca actoria este supremul exercitiu de prezenta, ca adevarul nu se naste decat in relatie cu celalalt

Cardul Galben Care Face Bine de la Raiffeisen Bank – noul instrument financiar prin care faci o faptă bună în fiecare zi

Digitas România și Publicis Relations ne invită să privim frica dintr-o nouă perspectivă în campania aniversară Allianz-Țiriac Asigurări

Rețeaua de Sănătate Regina Maria, Publicis, Digitas și Publicis Relations lansează MUSIC TO MY BRAIN – melodia care ne pregătește să nu mai simțim frică la RMN

“Fără tine, piața e pustie”, o declarație de dragoste lansată de factory by Raiffeisen Bank antreprenorilor români #madeinfactory

RETRO PARTY, Petrecerea anului pentru mame. Nostalgia și buna dispoziție se întâlnesc pe ritmuri de dans, pe 14 decembrie

3 povești care ne unesc. O campanie Raiffeisen Bank România, semnată de Publicis și Publicis Relations

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

belVita și Saatchi Creative Hub invită mamele la un show matinal de stand up pe 9 noiembrie, la 9:00 dimineața

BelVita și divizia POP – parte din Saatchi Creative Hub – lansează Open4Moms, inițiativa care readuce mamelor distracția de noapte, dimineața la prima oră

Publicis si Digitas Romania lanseaza pentru Storia.ro T.R.A.I. Index, indicele de masurare a bunastarii la oras

L’Oréal Paris Préférence Vivid Colours este hair stylist pentru Irina Rimes în primul concert în Metaverse din România
![[Account Life] Ioana Dumitrăscuță: Suntem, sau ar trebui să fim, responsabili de ceea ce comunicăm consumatorilor](https://media.iqads.ro/2022/04/joxo-cover-410.jpg)
[Account Life] Ioana Dumitrăscuță: Suntem, sau ar trebui să fim, responsabili de ceea ce comunicăm consumatorilor

IAA Young Professionals launches YP Talks, a series of global events with top international speakers, designed and implemented by the YP chapters around the world

#UnfollowHate. Ura în online atinge cote din ce în ce mai mari. Mesajul ING: nu vei afla niciodată cât de bun ești la ceva dacă te va împiedica ura

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează Profi Evolution, campania de lansare a noului concept de magazine Profi

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează prima campanie de comunicare pentru Building Companion, platforma constructorilor profesioniști
![[Obsesii part-time] Adrian Alexe: Cea ma frumoasa parte a fost cand am testat meniul pana la 01:00 noaptea cu prieteni bucatari profesionisti](https://media.iqads.ro/2021/08/pjimage-15-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Adrian Alexe: Cea ma frumoasa parte a fost cand am testat meniul pana la 01:00 noaptea cu prieteni bucatari profesionisti

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează MEȘTERAPEUTUL, prima campanie de comunicare pentru MACON, standardul pieței românești de BCA
![[Veterani in publicitate] Adina Albu: Am trecut prin toate etapele unui client service si am invatat din toate. E important sa nu arzi etape si sa intelegi ca toate se fac la timpul potrivit](https://media.iqads.ro/2021/07/pjimage7-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Adina Albu: Am trecut prin toate etapele unui client service si am invatat din toate. E important sa nu arzi etape si sa intelegi ca toate se fac la timpul potrivit
![[Veterani in publicitate] Corina Tudor: Anii ’99 - 2000 au fost spumosi. Am cunoscut oameni sensibili si pasionati, mutam muntii din loc, totul era o aventura, nimic nu era imposibil](https://media.iqads.ro/2021/06/corina-tudor-pub-ro-cover-410.jpg)