
Articole care fac referire la CEO & Founder

![[PR Playbook] Mihaela Raluca Tudor: Etic vorbind, lumea a devenit ultrasensibilă, totul e ori alb, ori negru. Griul a fost anulat. Din păcate, mulți au uitat că PR-ul e despre echilibru, nu despre isterie](https://media.iqads.ro/2025/05/fotojet-2025-05-15t132234-554-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Mihaela Raluca Tudor: Etic vorbind, lumea a devenit ultrasensibilă, totul e ori alb, ori negru. Griul a fost anulat. Din păcate, mulți au uitat că PR-ul e despre echilibru, nu despre isterie

#StayUpToData: 5 update-uri esențiale legate de date pe care trebuie să le faci pentru a-ți optimiza campaniile online

MTH Digital marchează un an de colaborare cu Franui în 10 țări din CEE, livrând rezultate deosebite în digital marketing

Școala de Iarnă GPeC Online 5-8 februarie: 15 sesiuni de cursuri și dezbateri intensive despre tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing în 2025

POSITIVE BUSINESS – a talk about ESG, sustainability and positive impact in business 2024 – principalele concluzii

Conferința „POSITIVE BUSINESS – a talk about ESG, sustainabilty and positive impact in business”: 17 lideri discută, pe 5 decembrie, despre cum arată un business responsabil și tranziția spre o organizație mai sustenabilă

Agenția de digital marketing MTH Digital a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 1,3 milioane de euro. Creșterea calității serviciilor în focus pentru 2024

tbi bank încheie un parteneriat cu iStoma pentru a facilita accesul clienților la peste 1.500 de clinici dentare

Conferința Globală IAA „Creativity4Better” se află la doar câteva zile distanță de publicul din România

Pe 6 octombrie 2023, vorbim despre business-urile responsabile, în cadrul conferinței „Positive Business - a talk about ESG, sustainability, and positive impact in business”

Școala de Vară GPeC 23-28 august: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing alături de unii dintre cei mai buni specialiști din online

Primul summit de sustenabilitate din România, Biz Sustainability Summit, debuteaza pe 22 mai, la București

Raport GPeC E-Commerce România 2022: Cumpărături online de 6,3 miliarde de euro, în creștere ușoară față de 2021

Școala de Iarnă GPeC 15-19 februarie: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing cu traineri internaționali și români

Cea de-a VI-a ediție a competiției studențești PR Arena, desfășurată sub egida EUPRERA, și-a anunțat câștigătorii
![[PR de criză] Mihaela Tudor: Transparența și etica rămân cele mai sigure „mijloace de prevenire” a crizelor de comunicare, și nu numai](https://media.iqads.ro/2022/09/mihaela-tudor-land-cover-410.jpg)
[PR de criză] Mihaela Tudor: Transparența și etica rămân cele mai sigure „mijloace de prevenire” a crizelor de comunicare, și nu numai

Școala de Vară GPeC 24-29 august: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing pentru a crește vânzările online în contextul actual
