BRAT este o organizatie non-profit a industriei de media si publicitate ce are ca membri editori de presa scrisa si online, agentii, regii si clienti de publicitate, difuzori de presa, companii ce detin statii radio, companii de outdoor si alti terti interesati.
Obiectivul BRAT este sprijinirea industriei de media si publicitate prin stabilirea unor metode si standarde comune privind modul de masurare al indicatorilor de performanta ai produselor media.
BRAT pune la dispozitia pietei de media si publicitate indicatorii de performata obtinuti in urma auditului si studiilor realizate.
BRAT pune la dispozitia pietii de media si publicitate:
- cifre independente – furnizate de un organism independent;
- cifre credibile – obtinute dupa standarde si metodologii selectate si recunoscute de intreaga piata;
- cifre comparabile – toate publicatiile, siteurile, statiile radio si locatiile OOH respecta aceleasi reguli, standarde si metodologii.
BRAT ofera urmatoarele servicii:
Auditul Tirajelor - reprezinta activitatea de auditare a datelor de difuzare a publicatiilor tiparite pe baza standardelor si metodologiilor stabilite de membrii asociatiei. Rezultatele auditului tirajelor pot fi consultate in pagina cifre de difuzare.
SNA FOCUS - reprezinta studiul realizat de BRAT care masoara audienta si profilele titlurilor din presa scrisa, consumul de produse si servicii (inclusiv marci), informatii utilizate in realizarea si evaluarea planurilor de media. Rezultatele SNA FOCUS pot fi consultate in pagina livrari SNA FOCUS.
SATI - studiu realizat de BRAT care masoara audienta, traficul si profilele sociodemografice ale site-urilor web. Rezultatele SATI pot fi consultate in paginile de rezultate trafic si rezultate audienta.
MIP - reprezinta studiu realizat de BRAT care monitorizeaza investitiile in publicitate pentru presa scrisa, radio, internet si OOH. Informatii despre modul de realizare a MIP pentru fiecare mediu in parte pot fi consultate in pagina dedicata acestui studiu.