CONTEXTUL & BRIEFUL:
Prin intermediul proiectului intern „Eu in cadrul companiei, clientii Leroy Merlin, compania in viitor", 2000 dintre angajatii Leroy Merlin au mentionat mai multe aspecte pe care ei le considera de imbunatatit, cu pondere mare fiind cel legat de tinutele de lucru.
Astfel, in anul 2018 s-a constituit un grup de lucru si nevoia s-a investigat mai amanuntit cu ajutorul a 750 de angajati Leroy Merlin si clienti, cu scopul de a gasi o solutie adaptata nevoilor exprimate.
Echipele Leroy Merlin au evidentiat faptul ca le-ar placea ca tinutele lor sa fie mai vesele si sa le evidentieze entuziasmul, sa ii inspire, sa le ofere un plus de incredere in interactiunea cu clientul.
Competitia „Outfit Design by Leroy Merlin" desfasurata pe platforma The Creator by IQads a avut ca principala cerinta a brief-ului punerea in valoare a conceptului intr-un mod creativ care sa indeplineasca nevoile de functionalitate si versatilitate ale tinutei.
INFO: [Lansare | Articole despre competitie | Inscrieri | BestOf]