Despre limitele publicitatii si oportunitatile tech-ului la URSUS Talks, cu 8 dintre speakerii IAA Global Conference 2017

Publicitatea n-a fost niciodata fara de granite; pana nu demult, cheia era sa stii sa faci diferenta intre ce poti duce si ce n-ai nicio sansa sa indeplinesti. Insa publicitatea dublata de tehnologie prezinta oportunitati extrem de interesante pentru a largi teritoriul advertisingului valoros si aduce cu sine sansa de a recastiga autoritatea pierduta pe parcursul ultimelor decenii. Nu o spunem noi, ci unii dintre speakerii internationali care au urcat pe scena Conferintei Globale IAA (desfasurata pe 24 si 25 octombrie 2017). 

In ce context? La URSUS Talks, seria de interviuri pentru care ne-am inarmat cu intrebari despre AI, tehnologie, creativitate si cum ar putea ele supravietui impreuna. Ne-au lamurit urmatorii, pe care ii puteti urmari mai sus:

- Marco Cremona (Creative Lead, Google London);
- Shun Matsuzaka (Founder of McCann Millennials);
- Yasuharu Sasaki (Head of Digital Creative and Executive Creative Director Dentsu Tokyo);
- Thea Skelton (Festival Director Dubai Lynx);
- Carlo Cavallone (Executive Creative Director 72andSunny Amsterdam)
- Jamie Brassett (Reader in Philosophy, Design & Innovation Co-research Leader)
James Murphy (Chairman & Founder, Adam & Eve UK);
Bechara Mouzannar (Chief Creative Officer, Publicis Communications MEA).



Dosare editoriale

Branduri

Festivaluri



Branded


Related podcasts