Florian Nistor, Art Director Starlink
Spotul e ok ... la prima vedere. Mi-a adus aminte ... tot asa la prima vizionare de spotul Levi's pentru colectia 2007(cel cu oamenii care isi descopera randuri noi de haine sub cele pe care le dau jos), dar diferenta e ca acolo se schimba cu totul (atitudine, coafura machiaj, etc) pe cand aici blondul e acelasi.
Eeee.... de aici in continuare smecheria spotului sta in detalii. Tipul care iese din restaurant sau de la job schimba randurile de haine pe care le-ar purta un om in cele mai frecvente situatii, trecand prin biznis, casual, elegant si de plaja/sport. Relativ spectaculos dar care e faza? Faza sau mai bine zis fazele spotului sunt evidente daca vizionezi spotul si te uiti la decoruri ..... si ..... haine .... si ....?
E e cam asa: imbracaminte eleganta cand iese din restaurant sau de la job (se vede usa de cladire si genul de oameni care ies de acolo si hainele lor), imbracaminte casual cand merge pe strada (biciclete prin cadru, tip cu chitara, unu' care o abureste pe una) si apoi 007 is in zye house (masina de agent secret care iese din garajul hotelului si tipu' cu bagajele).
Finalul e simplu pentru ca el intr-o pereche de pantaloni de plaja se urca alaturi de frumoasa lui si merg la surf. Haine de plaja + boarduri de surf pe masina + SUV = Honda, Dress for it.
Brand
An
2007
Comentarii