BestAds 2009: etapa nominalizarilor

Start: 2010-02-15
End: 2010-02-21

Cand: 15 - 21 februarie 2010
Unde: pe forumul IQads

BestAds este singurul festival online de publicitate din Romania, ajuns la editia a sasea. Pasionatii de reclame, membri ai comunitatii IQads, sunt invitati sa propuna cele mai bune productii publicitare autohtone, realizate in 2009, pentru cele 5 categorii ale Festivalului: TV, coloana sonora, print, radio si campanie, pentru a completa shortlistul IQads.

In aceasta prima etapa, a nominalizarilor, IQads propune, pe forumul IQads, un shortlist de nominalizari, pe care membrii comunitatii il pot completa cu propuneri, intre 15 si 21 februarie 2010. In cazul in care vor exista propuneri care sa stranga un numar suficient de sustinatori (minim 50), acestea vor fi adaugate shorlistului propus intial, alcatuit din 45 de nominalizari

Dupa aceasta etapa a nominalizarilor, va urma etapa finala, a votarii, in care lista finala din fiecare categorie a Festivalului va putea fi votata, pe BestAds.ro, in perioada 22 februarie - 14 martie 2010.

20 de agentii au creat cele 45 de lucrari shortlistate la BestAds. Din totalul acestora, cea care are cele mai multe nominalizari este McCann-Erickson (9 nominalizari), fiind succedata pe locurile 2 si 3 de Propaganda (5 nominalizari) si Publicis (4 nominalizari). Mai sunt shortlistate si lucrari apartinand agentiilor: Graffiti BBDO, Headvertising, Next Advertising, Ogilvy - cu cate 3 nominalizari; Scala JWT, CAP si Next - cu cate 2 nominalizari; respectiv 23 Commununications, AdVenture, Arsenoaiei & Matasel, DraftFCB, GMP, Grey, Odyssey, Papaya Advertising, Rusu+Bortun Brand Growers™, Saatchi & Saatchi, Tempo Advertising - cu cate o nominalizare.

Vezi si: rezultatele tuturor celor 6 editii BestAds

Branded